Dennis ToetToet 3 June 2003 #22 Originally posted by Kevin voor die prijs haak ik ook af....beetje TE prijzig. Click to expand... wat blaat je nou dom man, er staat toch bied dan wat
Originally posted by Kevin voor die prijs haak ik ook af....beetje TE prijzig. Click to expand... wat blaat je nou dom man, er staat toch bied dan wat
Dennis ToetToet 4 June 2003 #25 Originally posted by dieselmaniac voor die prijs wil ik wel een strookje pm me maar Click to expand... 20 inc gaat wel door 10 inc veel te weinig
Originally posted by dieselmaniac voor die prijs wil ik wel een strookje pm me maar Click to expand... 20 inc gaat wel door 10 inc veel te weinig
Alexander ik moet nodig weer eens 5 June 2003 #26 Dit gaas kan je kopen bij de betere doe het zelf zaken mensen. Damn verder kijken dan de neus lang is.
Dit gaas kan je kopen bij de betere doe het zelf zaken mensen. Damn verder kijken dan de neus lang is.
Dennis ToetToet 5 June 2003 #27 Originally posted by Alexander Dit gaas kan je kopen bij de betere doe het zelf zaken mensen. Damn verder kijken dan de neus lang is. Click to expand... ja lekker nuttig, je kan je ook met je eigen zaken bemoeien, voor mensen die intresse hebben pm me maar voor wat je er voor over hebt
Originally posted by Alexander Dit gaas kan je kopen bij de betere doe het zelf zaken mensen. Damn verder kijken dan de neus lang is. Click to expand... ja lekker nuttig, je kan je ook met je eigen zaken bemoeien, voor mensen die intresse hebben pm me maar voor wat je er voor over hebt
Vassago Fuckin' Poser 5 June 2003 #28 Je prijs is gewoon te hoog, je flashed mensen op deze manier en dat is niet de bedoeling van een forum..
Je prijs is gewoon te hoog, je flashed mensen op deze manier en dat is niet de bedoeling van een forum..
Dennis ToetToet 5 June 2003 #29 Originally posted by Vassago Je prijs is gewoon te hoog, je flashed mensen op deze manier en dat is niet de bedoeling van een forum.. Click to expand... ik heb al meerdere malen gezegd wat heb je ervoor pm me dan
Originally posted by Vassago Je prijs is gewoon te hoog, je flashed mensen op deze manier en dat is niet de bedoeling van een forum.. Click to expand... ik heb al meerdere malen gezegd wat heb je ervoor pm me dan
Bas Administrator Staff member 5 June 2003 #30 Voor de geinteresseerden ga naar de gamma of wat dan ook. Topic closed...