R Rachidi Well-Known Member 10 February 2003 #1 ik heb een evo 5 uitlaat te koop van polini voor piaggio de uitlaat is in redelijke staat er zit wel een beetje roest op maar voor de rest is de uitlaat nog goed geen krassen enzo erop ik moet er rond de 150 euro voor hebben ik heb GEEN foto's
ik heb een evo 5 uitlaat te koop van polini voor piaggio de uitlaat is in redelijke staat er zit wel een beetje roest op maar voor de rest is de uitlaat nog goed geen krassen enzo erop ik moet er rond de 150 euro voor hebben ik heb GEEN foto's
extreme power Banned 12 February 2003 #4 Hbe je toevallig ook geen vriend ofzo met digi cam heb wel interesse maar ga niet zomaar 1tje kopen zonder gezien te hebben snappie.
Hbe je toevallig ook geen vriend ofzo met digi cam heb wel interesse maar ga niet zomaar 1tje kopen zonder gezien te hebben snappie.
R Rachidi Well-Known Member 12 February 2003 #5 Jah ik snap het wel hoor maar sorry ik kan wel misschien kijken of iemand een digi heeft jullie horen het morgen wel
Jah ik snap het wel hoor maar sorry ik kan wel misschien kijken of iemand een digi heeft jullie horen het morgen wel
R-U-D-G-E-R AkA RaCe RuNNeR 12 February 2003 #6 ik heb ook interesse als het om de evo 5 gaat. pix please