[A] NIEUWE Polini Evo B 70cc/ Mikuni 24 FS

Status
Not open for further replies.

DG.

DG Design
Aangeboden:

-De Mikuni 24mm FlatSide carburateur, goed op de 70cc setups, makkelijk af te stellen, gewoon een goede carb. Zit een mooie kelk op. Deze is gepolijst, net als de vlotterbak, puur voor de looks dus :).

Je krijgt er ook nog een bende sproeiers bij,

Prijs: 90 euro ex verzenden



--------------------------------------------------------------------------

-Dan de nieuw door mij gekochte Polini Evo B/Evo 2 hoe je hem ook wilt noemen, heeft nog geen seconde gelopen, helemaal vers, poorten afgewerkt en het hemd afgedraaid om het passend op het Peugeot carter te maken door Dennis van MD-tuning ,verder helemaal standaard genoeg tune mogelijkheden dus.

Een leuke cilinder, waar ik met zekerheid van durf te zeggen dat er genoeg mogelijkheden zijn. Ik heb hem bij Dijkman gekocht, en wanneer je hem van mij over besluit te kopen, krijg je alles in de originele verpakking opgestuurd.

Foto's:









Het buitenkopje is meegespoten, die wil ik wel even voor je opschuren voor ik hem opstuur.

Ik heb hem voor 250 euro gekocht, en voor 90 euro laten aanpassen, ik wil er graag 250 euro ex verzenden voor terug hebben. Dit is niet bespreekbaar, kan je het niet opbrengen, spaar ff door of laat gewoon niks van je horen.
Scheelt ons beide tijd.

Bij interesse PM-en, dan handelen we het snel en goed af.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top