[A]Piaggio NRG project (erg veel snelle onderdelen)

Status
Not open for further replies.

Il Pirata

Well-Known Member
Ik denk er serieus over na om mijn NRG project van de hand te doen. Dit wegens verschillende redenen maar vooral door mijn verminderde interesse in scooters. Alles moet ook nier echt weg, enkel bij een goed bod mag alles de deur uit.

NIET bieden op losse onderdelen, want ik doe ZEKER niets los weg.

Al het volgende krijg je erbij:

-Recht en volledig eerlijk NRG oud model frame (met papieren) wit gespoten en met zgan Showa voorvork (veert nog goed) die lichtblauw is gespoten.
-Complete geschuurde kappenset NRG oud model (geen gebroken ophangpunten ofzo, allemaal in perfecte staat, met onderkuip nieuw model)
-Compleet remsysteem (DD) voor en achter met lichtblauw gespoten remklauwen)
-Groene NRG DD velgen in goede staat met banden (vooraan Spardaco remschijf, achteraan Metrakit remschijf)
-Buddy + monoseat (monoseat kan wel nieuwe overtrek gebruiken)
-Piaggio NRG DD blok getuned met nieuwe c4 lagers + keerringen en Polini evo krukas gemonteerd en nieuwe waterpomp
-Elektrische Bosch waterpomp uit Mercedes
-Malossi Speed Replica 70cc cilinder (volledig compleet en goed, met nieuwe zuiger + Polini evo naaldlager)
-HPI 2004 binnenrotor ontsteking (met denso w34sw bougie en NGK platinum bougie + champion 5 ohm bougiekop)
-Hebo racing 2 uitlaat
-Polini Evo membraan met nieuwe plaatjes (blok is aangepast op dit membraan)
-Polini evo vario (mod 6) met polini airspeed
-Polini evo speeddrive (torque + fixed)
-Polini evo 2g koppeling
-Malossi overrange kevlar V-snaar
-Malossi versterkt koppelingshuis met koelribben
-std vertanding met nieuwe olie in blok gemonteerd
-Dellorto 28mm VHST vlakschuif carburator
-Gunner snelgas + kabels
-Ophoogblokje voor achterveer
-Schuine pikkel van Buzzetti
-Carbonlook achterlicht + kap voor over ontsteking
-Blauwe schroefjes voor de hele kappenset en voor carterdeksel
-Gepolijst carterdeksel van runner + kickstartdelen en blauwe kickstarter
-Traanplaat voor over de voetplaat
-Volledig std NRG koelsysteem (rad+reservoir+slangen)
-Polini silentblocks

Dit is ongeveer alles van het project zelf, maar ik heb nog een paar dingen die je er ook bijkrijgt maar die eigenlijk niet direct bij het project zelf horen.

-2x Hebo alu vlinder LVT tuned (2x cilinder 1x zuiger en kop) 1 cilinder is eens warmgelopen maar dan terug gepoetst.
-Dellorto 19mm carb (polini kit) met W7 gasnaald, doorzichtige vlotterbak en polini kabel choke
-Malossi recht spruitstuk voor 19/21mm carb
-Piaggio LC SD blok met std krukas en waterpomp
-Piaggio NTT 10" velgen met band
-Piaggio NRG voorvork, is recht maar veer erg slecht
-Nog een heleboel std Pia spul

Dit is een erg mooie aanbieding voor mensen die een mooi project willen starten, zo goed als alle onderdelen zijn aanwezig, alleen moet alles nog in elkaar worden gezet, want nu is alles nog los. Zo goed als alle snelle onderdelen zijn nieuw en hebben nog niet of max 20km gedraaid!!
Voor pic's: http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=10498
Het enige wat je nog nodig hebt voor het project is een achterveer, spruitstuk en luchtfilter, voor de rest is alles aanwezig.

Ik heb niet echt een richtprijs, mag weg tegen elk aannemelijk bod!!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top