(A)Peugeot: Gecoat Frame, Gecoate wielen, kappen etc (A)

Status
Not open for further replies.

Lucien

Volvo Amazon `70
Hierbij te koop:

Een ongeschouwd gepoedercoat Peugeot Speedake frame. De kleur is in het echt wat warmer als op de foto. Ik ben er lang mee aan bezig geweest, maar ik heb nu een aanbod gehad dat ik niet kan weigeren. Vandaar dat deze weg moet. Ideaal voor sprints overigens, omdat het vrij weinig weegt, en er kan nog flink wat gewicht vanaf. Op de onderstaande foto`s is alleen maar het frame te zien.

Je krijgt er nog een hele set kappen bij, waaronder spuitklare onderkappen, een spuitklare neus(gepolyesterd), een lelijk-met-spuitbus-gespoten,zwarte voorkap met twee nette gefreesde vlakken. De achterkappen zijn in niet beste staat,evenals de binnenkappen,maar die krijg je er uiteraard ook bij. Ik zou zeggen, bekijk mijn oude projectpagina even in de 1ste post.

http://forum.scooterforum.net/forum/f66/lucien`s-speedake-128824/

Mocht je het willen kopen, trek ik de zolder leeg, en mag je alles wat met de speedake te maken heeft, gratis meenemen, maar dat bespreken we wel bij interesse.

Met:
*Bijpassende voorvork met gereviseerd balhoofdlager.
*Zadel
*Tank
*Accuhouder(home made)
*Zeer netjes subframe
*Vrij originele, pasgemaakte stuurclamp
*Buddybak met gaten erin voor de koeling van de radiateur
*Vleugeltje
*Lexus achterlicht
*Buzetti chrome standaard

De voorvork is nog netjes,veert perfect, behalve dat er wel is wat vet meekomt langs de keerringen, maar dat is een bekend Peugeot kwaaltje, kan verder niets kwaad. Voorwielas zonder moertje.













Hierbij heb ik ook nog 2 gepoedercoate witte velgen. Amper gebruikt. Het zijn allebei wielen voor een schijfrem, voor de rest: zie foto.



De wielen mogen apart weg van het frame etc, hoeft niet.

Er hoeven geen hoofdprijzen geboden te worden, maar ik wil wel even melden dat alleen het gecoate frame met niks erop mij 130 euro heeft gekost. Het moet tevens ook opgehaald worden, opsturen is niet te doen jammer genoeg.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top