[A]Paul Frank Shirts

Status
Not open for further replies.
ff een overzichtelijik lijstje gemaakt van de mensen die hebben bestelt.
Hoop eind van deze week te gaan bestellen.
Mgoed jullie horen van me waneer ik ga bestellen,hoelang 't ongeveer gaat duren etc. :)

PowerFreak:
Longsleeve,Medium,Rood

Yaruni:
Longsleeve,Medium,Zwart

Ozdorp:
Longsleeve,Medium,Rood
 
Last edited:
Ok,

Me plannen zijn om voor Vrijdag alles te gaan bestellen.
Dus als jullie voor die tijd 't Geld willlen overmaken op me rekening dan ga ik ze bestellen.
Als ik vrijdag bestel zullen ze hier ongeveer op Woensdag aankomen mits ze op voorraad zijn.

Prijs bedraagt dus 60+5(verzendk)

Rekeningnr. PM ik naar jullie alle.
Dus stort 't dan ff op me rekening+je adress erbij en om welk shirtje 't gaat.

Nogmaals ruilen is niet mogelijk.
Mensen die nog willen bestellen doe 't nu want anders zal je weer een paar weekjes moeten wachten.

'k Hoop dat alles soepeltjes gaat verlopen zonder probs.
Zijn er nog opmerkingen of vragen PM of mail me dan gerust :)

Erik_mintjes@hotmail.com

Bvd Zordon
 
Euhm ff een soortement van ATTENTIE voor mensen die in de buurt van Rotterdam, Amsterdam of Den Haag wonen:
Zordon verkoopt die spullen met zo'n enorme winstmarge voor zichzelf dat die shirt gewoon net zo duur zijn in de winkel en misschien nog wel goedkoper.. Dus in de steden die ik net noemde kan je die shirt ook gewoon in de winkel kopen.

Zordon: is niet om je te naaien ofzo, maar ik wil wel ff eerlijk zijn tegenover de andere sf-leden.
 
Wij bieden 't juist aan omdat het exclusief in NL is.
Drox is toevallig vandaag nog naar Adam geweest @bonnetrie en daar hadden ze alleen die aapige shirtjes en niet de Long Sleeves.
Shirtjes waren daar 45 euro en daarvan waren der ook maar 2.
@Funkyhouse(Rotterdam,Den Haag) hebben ze ze wel maar daar zijn ze ook schaars.

En daar kan ook niets bij bestellen en je moet ook nog es mazzel hebben dat je toevallig de goeie maat hebt,kleur,longsleeve etc.



P.s (drox) : Waarvoor begin je nu ineens te klagen terwijl ik veel eerder had gezegt dat''t shirtje tussen de 50 en 60 euro zou bedragen.
Terwijl je al wist dat @funkyhouse goedkoper zou zijn en waarom je dan toch bij ons had besteld :?
 
Assortiment bij Funkie house wordt eens in de (ongeveer) 2 maanden bijgevuld.. Toevallig hebben ze die longsleeves niet, that's all. Ik bestelde het alleen omdat ik nog niet zo bright was geweest om uit te vinden dat het in de winkel voor mij net zo duur is..
 
Last edited:
Nagoed als mensen 2 maanden willen wachten dan hoor 'k het wel.
En vind 't eigelijk achterbaks dat je ons topic gwoon zwart begint te maken.
Ik bedoel doe dit dan via PM ofzo want wat je nu brabbelt slaat nergens op.
Wij maken der echt nauwlijks winst op.
Wij proberen er alleen maar voor te zorgen dat je die shirtjes meer tegenkomt in NL wat jij blijkbaar niet kan hebben.
En Drox ze i-net is voorlopig Down dus die kan helaas niet reagereen.
Hij vond 't alleen raar die je nu opeens zo aan't reageeren bent.

Nagoed PM of mail me A.u.b want hier wordt 't topic niet mooier van.
En als andere mensen nog vragen hebben hierover of wat dan ook,Mail me gerust :)

Erik_mintjes@hotmail.com

Zordon
 
ok ff uitleg en alles hoe en wat.

Ten eerste had ik een vriend die kon paul frank bestellen in amerika en zordon en ik hadden wel interesse. De shippingkosten wou hij niet betalen dus wij zouden dan 5 euro per shirt meer moeten betalen (5 shirts afnemen). Zordon en ik hadden ieder 2 shirts dus nog 1 shirtje moest verkocht worden, toen hadden we swa gevraagd of hij 1tje wou kopen omdat ik wist dat hij ook gek van paul frank was (en hij wou wel). Oppeens zegt die gast af wegens trippende ouders ofzow die niet wilde dat hij gebruik maakte van hun creditcard over internet.
Hij gaf ons wel waar we konden bestellen zodat we het zelf konden doen. De shirts waren 55 dollar (omgerekend ongeveer 50 euro). Nu het rekensommetje:

5 shirtjes van 50 euro + 25 shipping kosten= 275 euro. We wilden eerst het shirtje van swa 55 euro maken zodat we alles konden splitten maar om gezeik te voorkomen en gereken hebben we gewoon bepaalt alles is 60 (excl. binnelandse verzending). Nu is het dus hetzelfde alleen is het 5x60= 300 dus maken wij 25 euro nu winst. Dat hebben we gewoon gedaan zodat we de eerste shipping kosten zelf niet hoeften te betalen (25-10 (van swa omdat we toch maar 60 ervan hadden gemaakt (sry swa maar je wist dat het tussen de 55 en 60 kwam te liggen))=15 euro dat wij moesten betalen, is 25-15=10 VOLLE EURO'S WINST VOOR ONS :):)!!!! We weten niet of we nog kosten moeten betalen voor buitenlandse betalingen met creditcard want dat zou dat ook voor de vader van zordon zijn die zijn creditcard beschikbaar stelt (wat zowiezo al soms een risico is op internet).

FF over prijzen etc.

-Ik heb zelf ook sites gevonden waar zulke shirtjes uit thailand kwamen voor 20-30 dollar maar volgens mij was dat gewoon nep en ik vertrouwde dat niet. Dat kon ik dus ook gewoon doen als ik er echt op uit was geweest om jullie te naaien en dikke winst eruit te draaien).
-De shirtjes die wij nu kopen zullen vast wel goedkoper te krijgen zijn maar ik weet niet waar :) en of het dan wel verstuurd kan worden dus zolang zal ik het zelf ook met deze bedragen moeten doen).
-We zijn zelf eerst ook veel sites afgegaan waaronder frenchcotton enzow maar dat zijn allemaal gewone slobby t-shirts voor bedragen dat ik niet betaal voor een gewoon model t-shirt (of tasjes van 50pond:|).
-Bonnetrie had gister ook nog een paar shirtjes in het wit van het standaard model voor ik d8 45 euro dus tsjah als mensen 5 euro willen besparen en niet uitmaken of het een t-shirt model is of longsleeve ga dan naar de bonnetrie (mits je dichtbij woont of ov hebt en de moeite ervoor te doen).
-Over funky house is mij verteld dat ze zelden long sleeves hebben en vaak maar een paar beschikbaar (die meestal gelijk weg zijn omdat paul frank gewoon hot merk word). Ik kan dus ook ongelijk hebben maar ik woon niet in de buurt ervan dus voor mij heeft het dus ook weinig zin om erheen te gaan en regelmatig te checken (en nu ben ik zeker van een shirtje).
-Ik vind wel vaag dat je pas nu erachter komt dat ze even duur zijn swa want ik d8 toch echt dat je al langer het merk te vet vond en dus heus wel er een keer naar gekeken hebt in funky house en niet oppeens nadat we elkaar hebben gesproken op msn maar hoop nog wel steeds dat je het shirtje wil overnemen anders zitten wij opgescheept met een bruine xl waarvan we d88 dat je die wou hebben. En ja we hadden het id om het exclusief te houden maar omdat die andere gast niet meer wou bestellen en wij het zelf moesten doen d88 we dat we wel zo tenminste de shipping kosten konden terug verdienen... (en de kans dat je iemand van het forum met zo'n shirt tegen het lijf loopt is klein (en dan zou het nog wel vet zijn :p)).
-Wij hebben nooit gezegd dat we het goedkoop konden regelen alleen dat we het konden regelen omdat er moeilijk aan te komen is in Nederland. We zijn er dus niet uit om mensen te naaien anders haal ik wel pf en evisu bijv. uit thailand...

Ik hoop zo dat het een beetje helder is geworden en dat de mensen die willen kopen het geld voor vrijdag aan zordon geven/overmaken en niet het gevoel hebben dat ze worden genaaid.

mvg, drox (die mayb niet van commentaar kan voorzien voor verdere opmerkingen/vragen omdat daemon zo leuk is ons nog steeds geen internet in amsterdam te verschaffen :) (wat klinkt dat netjes :p)

ps: let niet op mijn spelling/taalfouten/typefouten want dikke lul dat ik deze hele text ga controleren :p
 
idd, is wel echt.... maar laten we nokken met afzeiken..

Grote Conclusie:
Het maakt niks uit waar je het koopt in de winkel of via Zordon/drox... Voor mensen die dus bij a'dam roffa of den haag wonen, kunnen net zo goed bij de winkels kijken, kan je ook passen, anders zou ik er misschien over nadenken hier zaken te doen, tenzij je iets wil wat niet in de winkel te verkrijgen is.
 
Ja idd...mensen kunnen kiezen tussen ons of @funky house.
Ik zeg je alleen een ding,bij ons is de levertijd hoogstens een week en @funky house kan dat oplopen tot maanden :)

Mgoed mensen die nog interesse hebben laat 't ff weten.

Hier heb ik nog 2 mensen staan die bestelt hadden:
PowerFreak:
Longsleeve,Medium,Rood

Yaruni:
Longsleeve,Medium,Zwart

Hebben jullie al gestort of hebben jullie geen interesse meer?
Laat 't dan ff weten is voor mij ook makelijker zaken doen :)

Mgoed graag geen geld gezeik meer oid in dit topic,dat hebben we nl al afgerond naar mijn zeggen ;)
Dus mensen met interesse PM of mail me maar.
Degene die iets willen bestellen zet het ff netjes hieronder neer.
Blijft 't overzichtelijk nl en kost 't iedereen minder moeite.
Dus vanaf ''nu'' everybody Back On-topic!@ :rolleyes:


Bvd Zordon


p.s mail: erik_mintjes@hotmail.com
 
Last edited:
Kijk hier word ik nou echt Sch**tziek van!@
Bied ik dat aan dan?....Neh!@

Volgens mij heb ik ook meerdere keren gevraagt in dit topic dat er geen offtopic sjit meer mag voorkomen en mensen alleen iets neer mogen zetten waneer ze iets willen bestellen.
Mgoed bij deze dan :|

En je had me net zogoed kunnen PM'e oid.
 
mja je vergeet wel vaker dingen zoals maten right, kan toch zijn dat je dit ook was vergeten ofzo??....

bovendien zou het handig zijn voor mensen die eventueel ook zo'n ding zouden willen hebben...:|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top