ok ff uitleg en alles hoe en wat.
Ten eerste had ik een vriend die kon paul frank bestellen in amerika en zordon en ik hadden wel interesse. De shippingkosten wou hij niet betalen dus wij zouden dan 5 euro per shirt meer moeten betalen (5 shirts afnemen). Zordon en ik hadden ieder 2 shirts dus nog 1 shirtje moest verkocht worden, toen hadden we swa gevraagd of hij 1tje wou kopen omdat ik wist dat hij ook gek van paul frank was (en hij wou wel). Oppeens zegt die gast af wegens trippende ouders ofzow die niet wilde dat hij gebruik maakte van hun creditcard over internet.
Hij gaf ons wel waar we konden bestellen zodat we het zelf konden doen. De shirts waren 55 dollar (omgerekend ongeveer 50 euro). Nu het rekensommetje:
5 shirtjes van 50 euro + 25 shipping kosten= 275 euro. We wilden eerst het shirtje van swa 55 euro maken zodat we alles konden splitten maar om gezeik te voorkomen en gereken hebben we gewoon bepaalt alles is 60 (excl. binnelandse verzending). Nu is het dus hetzelfde alleen is het 5x60= 300 dus maken wij 25 euro nu winst. Dat hebben we gewoon gedaan zodat we de eerste shipping kosten zelf niet hoeften te betalen (25-10 (van swa omdat we toch maar 60 ervan hadden gemaakt (sry swa maar je wist dat het tussen de 55 en 60 kwam te liggen))=15 euro dat wij moesten betalen, is 25-15=10 VOLLE EURO'S WINST VOOR ONS
!!!! We weten niet of we nog kosten moeten betalen voor buitenlandse betalingen met creditcard want dat zou dat ook voor de vader van zordon zijn die zijn creditcard beschikbaar stelt (wat zowiezo al soms een risico is op internet).
FF over prijzen etc.
-Ik heb zelf ook sites gevonden waar zulke shirtjes uit thailand kwamen voor 20-30 dollar maar volgens mij was dat gewoon nep en ik vertrouwde dat niet. Dat kon ik dus ook gewoon doen als ik er echt op uit was geweest om jullie te naaien en dikke winst eruit te draaien).
-De shirtjes die wij nu kopen zullen vast wel goedkoper te krijgen zijn maar ik weet niet waar
en of het dan wel verstuurd kan worden dus zolang zal ik het zelf ook met deze bedragen moeten doen).
-We zijn zelf eerst ook veel sites afgegaan waaronder frenchcotton enzow maar dat zijn allemaal gewone slobby t-shirts voor bedragen dat ik niet betaal voor een gewoon model t-shirt (of tasjes van 50pond:|).
-Bonnetrie had gister ook nog een paar shirtjes in het wit van het standaard model voor ik d8 45 euro dus tsjah als mensen 5 euro willen besparen en niet uitmaken of het een t-shirt model is of longsleeve ga dan naar de bonnetrie (mits je dichtbij woont of ov hebt en de moeite ervoor te doen).
-Over funky house is mij verteld dat ze zelden long sleeves hebben en vaak maar een paar beschikbaar (die meestal gelijk weg zijn omdat paul frank gewoon hot merk word). Ik kan dus ook ongelijk hebben maar ik woon niet in de buurt ervan dus voor mij heeft het dus ook weinig zin om erheen te gaan en regelmatig te checken (en nu ben ik zeker van een shirtje).
-Ik vind wel vaag dat je pas nu erachter komt dat ze even duur zijn swa want ik d8 toch echt dat je al langer het merk te vet vond en dus heus wel er een keer naar gekeken hebt in funky house en niet oppeens nadat we elkaar hebben gesproken op msn maar hoop nog wel steeds dat je het shirtje wil overnemen anders zitten wij opgescheept met een bruine xl waarvan we d88 dat je die wou hebben. En ja we hadden het id om het exclusief te houden maar omdat die andere gast niet meer wou bestellen en wij het zelf moesten doen d88 we dat we wel zo tenminste de shipping kosten konden terug verdienen... (en de kans dat je iemand van het forum met zo'n shirt tegen het lijf loopt is klein (en dan zou het nog wel vet zijn
)).
-Wij hebben nooit gezegd dat we het goedkoop konden regelen alleen dat we het konden regelen omdat er moeilijk aan te komen is in Nederland. We zijn er dus niet uit om mensen te naaien anders haal ik wel pf en evisu bijv. uit thailand...
Ik hoop zo dat het een beetje helder is geworden en dat de mensen die willen kopen het geld voor vrijdag aan zordon geven/overmaken en niet het gevoel hebben dat ze worden genaaid.
mvg, drox (die mayb niet van commentaar kan voorzien voor verdere opmerkingen/vragen omdat daemon zo leuk is ons nog steeds geen internet in amsterdam te verschaffen
(wat klinkt dat netjes
)
ps: let niet op mijn spelling/taalfouten/typefouten want dikke lul dat ik deze hele text ga controleren