[A]paar aerox kapjes..

Status
Not open for further replies.

CiRox

Premium 0wnatsj
k heb hier nog een paar aerox kappen liggen, die k kwijt wil zodat k verder kan gaan met me projectje...
k heb nog liggen:
-de voorkap
-het tellerkapje
-de stuurkap, eventueel met knipperlicht(maar geen goeiuh knipperlichtglazen meer)
-2x de binnenstuurkap, in t wit geprimerd, of paars metalic...
-achterspatbord(onderbuddy/boven wiel)
-en nog 2 zijkappen met roostertje, maar zijn beide wel beschadigd, beide links...

bied maar iets..
 
Advertisement - register to remove this

misschien kan k et wel opsturen...

het stuurkapje, had wel wat krassen maar die zijn weg geschuurd, en kan ik als je wilt ook in de primer zetten, en desnoods ook spuiten... maar dan issie wel duurder dan zonder..

voorkap is hetzelfde geval...

en binnenin stuurkap die heb k alleen in t witte primer of al in metalic paars-achtig..
 
k heb je aangemeld, maar moet je me wel toevoegen..;)
tellerkapje.jpg
 
deze stakker heeft zogenaamd geen huistelefoonnummer, en k moet me kapje maar vooruit sturen, en hij maakt t geld wel over daarna... tuuuurlijk dat slaat helemaal nergens op, en vooruit betalen durf je niet, want dan duurt t een jaar..:?

k heb zovaak iets gekocht of verkocht, nooit problemen gehad, maar zo'n gedoe als bij jouw vertrouw k nie... of geef gewoon je huisnummer, en nie lullen dat je die nie hebt, iedereen heeft die wel, en ook nie als je niet in t telefoonboek staat, dan heb je gewoon geheim nummer..:|
 
Aerox2k is een beetje raar bezig.
Ik heb het MSN gesprek gezien en dat slaat helemaal nergens op :|
Ik heb al vaker dingen gekocht van Cirox en hij van mij en dat is altijd goed gegaan zonder 1 probleem, dus ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken Aerox2k :| !
 
jonge wiris praat je maar lekker door, je hebt alleen gesprek van vandaag gezien, ik spreek al met die gast al 2 weken lang omdat hij geen geld had om te versturen, we hadden een overeenkomst en hij haakt gewoon af op het laaste moment, hij heeft nooit een probleem gevonden om het vooruit te sturen dus. Mjah ga je vriendes maar weer bij halen, verlaag me niet tot jullie niveau.
 
jonge hoef je nie zo stoer te gaan doen, k dacht dat t eerst wel goed zou zijn, maar als je dan opeens zegt dat je geen telefoon hebt, ja dan houd t voor mij op...
en als je dan ook nog geeneens gewoon eerst wil overmaken, ja dan kan je t vergeten...
k dacht eerst dat t ook wel goed zou zijn, alleen na dat praatje daarna, vertrouw k je nie meer...:|
dan kan je ook wel zeggen, dat k zogenaamd me vrienden erbij haal, dat slaat ook als een lul om een drumstel, want k heb em alleen dat gesprek laten zien, en hij heeft alleen opgeschreven dat hij wel goeiuh zaken met mij heeft gedaan, en nie zoals jij nu meteen loopt te lullen dat zaken met mij niet kan, dat kan k ook over jouw nu lullen, want wie heeft er nouw geen telefoon..!?:?
 
ik heb geen telefoon omdat jij geen vriendin... lijkt me vrij logisch!!! het slaat nergens op jonge. en welke praatjes? snap echt niet wat jij bedoeld. ik vroeg alleen meer informatie over het kapje, verder geen praatjes?!??! mjah vond het GEEN probleem om het geld over te maken, nadeel was dat ik het kapje niet voor het weekend kreeg, mjah nu hoef ik hem niet meer.
 
moet k je praatje ook nog uitleggen.?
ook deze zin.. slaat op stront...
••.•´¯`•.•• AinT It FasT, AinT iT FuriouS! ]¦•¦[ To FasT To FuriouS ••.•´¯`•.•• zegt:
als ik vooruit betaal heb ik het volgend jaar pas bij jouw

je kent me geeneens, dus moet je ook nie zo lullen...:?

maar boeiuh discussie gesloten je krijgt em toch nie, jammer...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top