[A] Mooiste neo's uit Nederland!

Status
Not open for further replies.

Jorne

Turbo Turbo!
Ik bied deze neo's aan namens een kameraad van me;

--------------------------------------------------

Ik heb hier een neo´s staan uit ´99.

na er een ongelukje mee gehad te hebben, had ik verder geen zin meer om erop te rijden, daarvoor bied ik hem aan.

de scooter is inmiddels (bijna) weer helemaal heel. alleen de kleuren wijken heel ietsjes met de kleuren van de onderdelen die nog heel waren.

hij is opgevoerd en hij rijd ongeveer 120 (met de originele uitlaat, maar je krijgt er ook een polini evo 70 trugloper bij.....dan loopt ie wel 140 ; )

er zit een polini evo 70cc cilinder op.
een 19mm carbarateur van dellolorto.
twinair powerbox (weggewerkt in de budy)
race kopeling.
motorblok+cilinder stage 3 getuned

veel chrome delen, zoals carterkap, zijstandaart.........
velgen gepolijst en gespoten.

op de koplampen zijn boos kijkers geplamuurd.

je krijgd er ook een paar onderdelen bij....o.a. de trugloper, originele filter, zijspiegels, sproeiers (verschillende maten) pakkingen enz. enz.

DE GEHELE 8ERKANT (underseat) IS ZELF GEMAAKT!!

voor vragen, foto´s of informatie, bel of mail dan ff.

ik wil hem ook wel ruilen tegen een mooie (buitenkant omgebouwde) aerox, maar dan moet ie niet harder lopen dan 85.

Groeten Dami.

Foto's

neo001.jpg


neo002.jpg


neo003.jpg


neo004.jpg


neo005.jpg


neo006.jpg


neo007.jpg


neo008.jpg


Vraagprijs 1700 euro
of ruilen tegen een niet of bijna niet opgevoerde en goed uitziende Aerox!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

bedankt voor je bod....alleen
ik zou hem graag willen ruilen....geld deert me niet zo....srry,
maarjah...in iedergeval kan ik hem al ruilen tegen een leuke scoot ..maar als er toevallig nog iemand 1tje heeft staan en hem wil ruilen......hoor ik het mischien wel
 
heyzz milkyway, uhm aangezien ik het zelfde probleem heb als jou (onze ``vrienden`` met hun rollebankjes) wou ik ook een scoot hebbenb die zo rond de 80 loopt.
nu weet ik dat je het std spul er ook bij hebt, maar ik ben zelf bezig met ``jornep`` aan een sr project.
dus heb ik weinig tijd voor het afvoeren.
srry.
maar bedankt voor je bod.....en ik moet zeggen dat ook jouwn firefox erg moois is.

m.v.g. dami
 
heyzz mensuh: baal dak er nog niet vanaf ben....hij moet een x weg.....nog 1x: hij moet minstens 1300 opbrengen en dat is ie waard...we hebben hem eergisteren op snelheid gemeten naast een auto...hij loopt idd over de 110...en de uitlaat is std. maar HELEMAAL ONBEGRENSD.
1300 moet ie opbrengen en dat is ie waard!.
ruilen zou ook kunnen maar hij mag dan niet harder dan 85 lopen (wegens politie)
en het liefst omg. overijsel (wegens vervoer) greetz dami
 
Vanavond komen der weer foto's op, maar hij staat dus weer te koop, voor minimaal 1300 op te halen!

Houdoé!
 
lekker dami.....

Voor de geinteresseerden. op onderstaande links staan foto's, info ed.

http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=8336

Het was die van mij, voordat ik hem verkocht, zonder schade, maar al wel met de underseat ed. Dus hoe meneer dami erbij komt dat hij dit zelf heeft gebeund.......

Ik heb het blokje bewerkt, dus dat kan niet veel soeps zijn.
De koplamp is niet geplamuurd, de voorkap is netjes met polyester bewerkt.

de carb is een malossi trofeo, geen dellie dus., en het cilindertje is afgewerkt door twins uit gerwen.

en meneer dami heeft er 1000 euro voorneergelegd, zonder schade

@ pronk: als je me wil bannen, moet je dat doen. Laat dit ajb staan, ik denk dat je het wel zal snappen
 
Last edited:
Na De Benodigde Aanpassingen Van Mij Liep Ie Er Anders Niet Slegter Op Jelle, Jij Weet Niet Wat Er Nu Onder De Kappen Zit.........dus Denk Voordat Je Zegd, En De Underseat Heb Jij Idd Gemaakt.....en Dat Was Ik Van Plan Gelijk Met De Foto´s Erop Te Zetten
 
en btw, waar zie jij staan: de underseat heb ik zelf gemaakt.
dr staat: de underseat is zelf gemaakt.
ik had alleen nog geen foto´s...je naam zou er tegelikjk met de foto´s komen (maar jah, dat geloof je tog niet)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top