Johan status: gestopt !! 14 December 2003 #101 Originally posted by Dnstal voorspatbordje gaat niet los weg zeker? Click to expand... zip voorspatbordje mag natuurlijk los weg !
Originally posted by Dnstal voorspatbordje gaat niet los weg zeker? Click to expand... zip voorspatbordje mag natuurlijk los weg !
Johan status: gestopt !! 14 December 2003 #103 Originally posted by Dnstal ik bedoelde een runner spatbordje... Click to expand... Die mag ook los weg. Je kunt bieden boven de 425 euro. Dan krijg je de rest van de runner er bij !
Originally posted by Dnstal ik bedoelde een runner spatbordje... Click to expand... Die mag ook los weg. Je kunt bieden boven de 425 euro. Dan krijg je de rest van de runner er bij !
B bre Well-Known Member 14 December 2003 #104 dat hele remsysteem interesseerd me wel, maar past dat op yamaha slider ? hoeveel vraag je ervoor en heb je het nog! ? ciao
dat hele remsysteem interesseerd me wel, maar past dat op yamaha slider ? hoeveel vraag je ervoor en heb je het nog! ? ciao
race_typhoon Well-Known Member 14 December 2003 #105 Lezen blijkt echt heel erg moeilijk te zijn: Originally posted by Johan Die mag ook los weg. Je kunt bieden boven de 425 euro. Dan krijg je de rest van de runner er bij ! Click to expand...
Lezen blijkt echt heel erg moeilijk te zijn: Originally posted by Johan Die mag ook los weg. Je kunt bieden boven de 425 euro. Dan krijg je de rest van de runner er bij ! Click to expand...
BoTJe - - 14 December 2003 #106 wat bre denk ik bedoeld is dit : - compleet remsysteem zip sp ( reservoir , hendel , slang en klauw )
wat bre denk ik bedoeld is dit : - compleet remsysteem zip sp ( reservoir , hendel , slang en klauw )
Johan status: gestopt !! 14 December 2003 #107 Originally posted by bre dat hele remsysteem interesseerd me wel, maar past dat op yamaha slider ? hoeveel vraag je ervoor en heb je het nog! ? ciao Click to expand... Ik weet niet of de remklauw op een slider past. Misschien kan iemand deze vraag voor je beantwoorden ?
Originally posted by bre dat hele remsysteem interesseerd me wel, maar past dat op yamaha slider ? hoeveel vraag je ervoor en heb je het nog! ? ciao Click to expand... Ik weet niet of de remklauw op een slider past. Misschien kan iemand deze vraag voor je beantwoorden ?
Dnstal Judas 14 December 2003 #108 Originally posted by Johan Die mag ook los weg. Je kunt bieden boven de 425 euro. Dan krijg je de rest van de runner er bij ! Click to expand... uhmz...425 = toch wat duur voor een spatbordje :S
Originally posted by Johan Die mag ook los weg. Je kunt bieden boven de 425 euro. Dan krijg je de rest van de runner er bij ! Click to expand... uhmz...425 = toch wat duur voor een spatbordje :S
zippie sp Zip Ultimate Member 14 December 2003 #109 zip stuurkapje compleet met lampunit ben ik in geinteresseerd, maar lichtunit heb ik niet nodig. heb je er nog een dashbordje bij zitten en kan je ff een mooi piccie maken?
zip stuurkapje compleet met lampunit ben ik in geinteresseerd, maar lichtunit heb ik niet nodig. heb je er nog een dashbordje bij zitten en kan je ff een mooi piccie maken?
Johan status: gestopt !! 14 December 2003 #110 Originally posted by zippie sp zip stuurkapje compleet met lampunit ben ik in geinteresseerd, maar lichtunit heb ik niet nodig. heb je er nog een dashbordje bij zitten en kan je ff een mooi piccie maken? Click to expand... Wat de lichtunit betreft is het jammer want ik heb geen zin deze eruit te schroeven deze laat ik er dus inzitten. Een dashboardje heb ik niet meer voor je. tenzij je er 1 van malossi wilt hebben
Originally posted by zippie sp zip stuurkapje compleet met lampunit ben ik in geinteresseerd, maar lichtunit heb ik niet nodig. heb je er nog een dashbordje bij zitten en kan je ff een mooi piccie maken? Click to expand... Wat de lichtunit betreft is het jammer want ik heb geen zin deze eruit te schroeven deze laat ik er dus inzitten. Een dashboardje heb ik niet meer voor je. tenzij je er 1 van malossi wilt hebben
Johan status: gestopt !! 16 December 2003 #111 DERC verkocht en zal voortaan de nrg van Sander sieren !
-Cris- 2 Fast Dragster 17 December 2003 #112 Originally posted by Johan Rustig , even geduld ! Click to expand... Moet ik zeker wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen????
Originally posted by Johan Rustig , even geduld ! Click to expand... Moet ik zeker wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen????
Johan status: gestopt !! 17 December 2003 #113 Originally posted by rooie top Moet ik zeker wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen???? Click to expand... Ja
Originally posted by rooie top Moet ik zeker wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen???? Click to expand... Ja
Johan status: gestopt !! 17 December 2003 #114 Ik vond nog een compleet polini overrangeset, staat er nu dus ook bij !
EW Iedabbajoe - # 33 20 December 2003 #116 Vraagprijs overrange set? Doe je evt de poulies ook los weg?
Johan status: gestopt !! 27 December 2003 #118 Vandaag de nodige spullen verkocht dus ff de lijst geupdate ! Helaas momenteel even geen foto's !
Johan status: gestopt !! 8 January 2004 #120 Originally posted by jorick erm. ga je m'n vertanding nog een keer op de post doen :* Click to expand... ligt eraan of ik morgen bij je langs rij of niet
Originally posted by jorick erm. ga je m'n vertanding nog een keer op de post doen :* Click to expand... ligt eraan of ik morgen bij je langs rij of niet