[A] Heel veel spul !!

Status
Not open for further replies.

Xearo

GC Member
te koop:

NAPA mp3/cd speler voor 8cm cds. compleet met afstandsbediening en oordopjes. werkt op 2 aaa batterijren. 480seconden shockproof. je krijgt er 3cds bij. nauwelijks gebruik. 100% nieuwstaat. geen enkel krasje oid.
napa.jpg

het paarse is donkerblauw.


Draadloze koptelefoon. zelden gebruikt. compleet met zender en adapter. in originele doos met handleiding.
koptelefoon.JPG



Sony Ericsson T100. simlockvrij, in originele doos met handleiding en lader.
100% in orde, enkel gebruikssporen.
t100.JPG



Microsoft sidewinder gamepad. met USB en gameport aansluiting. weinig gebruikt. in originele doos met handleiding.
sidewinder.JPG


Trium mondo, ppc en telefoon in 1. microsoft windows ppc, office ppc etc. helemaal nieuw! nooit gebruikt, met garantie. (mijn oude was kapot, werd opgestuurd ter reparatie en in de tussentijd kocht ik een andere telefoon. ik heb een nieuwe trium mondo gekregen. bonnen aanwezig.) compleet met cdroms, bureaustandaard en lader, originele doos, handleidingen.
mondo.jpg



Vespa pk50xl frame, 100% recht en eerlijk, met voorvork en wiel + stuur.

dellortho phb 16/10 carb compleet en goed.


alles teab
 
Advertisement - register to remove this

lijkt me wel. is een normale aansluiting( kan gewoon op computer, stereo, discman etc) dus denkt ook op drive in disco.
 
ik was fotos aan het maken, opeens waren de batterijen leeg. dus morgen pas nieuwe fotos.

ik kan je wel vertellen dat het frame geschuurd is en in redelijk goede staat is is.
en ik wil er niet al te veel voor hebben ;)
 
richtprijzen:
mp3 speler 50euro
koptelefoon 20euro
T100 40euro
sidewinder gamepad 15euro
trium mondo 90euro
vespa spul teab
 
koptelefoon is verkocht. niet aan nylez. na afspraken te hebben gemaakt reageerde hij niet meer. geen geld gezien en geen pm of mails meer gehad terwijl hij wel iedere dag vaker online is geweest. triest figuur.
 
zijn bij die PK 50 nog zijspatbordjes bij ? (zij-'kastjes' achteraan) ?

zo ja , 50€ voor het handeltje ?

is een picje mss mogelijk ? :!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top