[A] Gratis televisie

Status
Not open for further replies.

Karoshi

De Zotte Belg!
Heb hier nog een gratis televisie staan...

Ding is een SBR van 67cm diameter.
Afstandsbediening zit er nog bij.
Heeft Tulp audio uitgang achteraan.

Heeft alleen soms last van een nicam stereo error waardoor beeld ineens op standby springt.
Garantie tot aan de deur dus 8P

Effe uitschakelen 5 tellen wachten en weer aanzetten en gefixed.
Ding is niet perfect maar jah een gegeven paard :rolleyes:

Af te halen in het antwerpse voor zaterdagmiddag dan gaat ie naar containerpark...
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil em! Ben sloeber en me tv heeft het begeven. Ik heb alleen niet echt zin/tijd om naar Antwerpen te knallen :D
 
onze is bijna stuk :'(

dus ik stel me ter beschikking :p
maar voor zaterdagmiddag :'(

I let ya know...

... of was het afgelopen zaterdag... :rolleyes:
 
Nope deze zaterdag :p

Meubels komen donderdag dus jah heidi wil hem niet ergens op een kast zetten als versiering...

Mol tja ik kom niet naar koopmans nu dus zal lastig worden... heb je een voorstel PM :p

Inne, kijk maar of het zaterdag lukt anders regelen we iets via pm is nu niet zo ver ekeren :p
 
Ik post een picje van het ding:
Dsc07917.jpg

Dsc07918.jpg
 
Toen werd het stil...

(voor de mierenneukers onder ons... JA hij is al een paar keer omhoog gehaald en JA hij is er nog steeds dus ik ga er geen nieuw topic voor openen :! )

Dit is gewoon laatste poging. Anders gaat ie in advertentieblad en is ie echt in NO TIME weg naar handelaartje...

Zou ik jammer vinden want ik geef hem liever aan iemand die ik ken en die er geen geld gaat uitslaan...
 
Ik wil em wel, maar ik ga em echt niet ophalen bij je :D
Dus gewoon verkopen die hap mits er niemand anders zo gek is hem op te halen!
 
Heb je dan nog geen kleine buurtkinders die wel een gr0te televisie op hun kamer willen hebben??
:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top