This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Aprilia af1 futura

Status
Not open for further replies.

Jaspah

Nu ook een GC slet..
VERKOCHT !!!!
VERKOCHT !!!!
VERKOCHT !!!!

hoi,

ik heb hier nog een brommer staan waar ik geen tijd voor heb / zin in heb om op te knappen.

het gaat dus om een aprilia af1 futura .. het is er zo 1 (zelfde kleuren e.d... foto van mijn brommer zelf moet ik nog even maken, maar het scheelt niet veel tussen die 2 )


-kabelboom is nog helemaal top , elec. start werkt nog gewoon (als je de accu oplaad ook goed... )

-cilinder is nog in top staat... geen vegen oid, zuiger ook nog ok (malossi 70 giet)

-gloednieuwe 21m d.o , nooit mee gereden

-simonini uitlaat


hij staat al een tijdje stil, dus de remschijven zijn verroest... even als de ketting. De schijven rem je offcourse weer gewoon schoon, ketting is misschien aan vervanging toe... dat weet ik niet.

hij start gewoon prima (snel ook) maar helaas is een proefritje vrij lastig want de koppelingskabel ontbreekt.

kortom : ff koppelingskabel erop zetten en knallen.

omdat hij vanwege de verroeste schijven en ketting en de ontbrekende koppelingskabel niet in een perfecte staat is hoef ik er niet zoveel voor te hebben.

vraagprijs = 250 euro.

er zitten trouwens ook nog 2 perfecte pirelli mt75 banden op... dat zijn goede banden en kosten nieuw bij elkaar al 200 euro




groet, jasper

VERKOCHT !!!!
VERKOCHT !!!!
VERKOCHT !!!!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.