[A]Project stop(half)Derbi GPR+Aprilia AF1 onderdelen

Status
Not open for further replies.

Patrick V

Well-Known Member
Aangezien ik erg weinig zin heb om verder aan het frame te sleutelen/kappen te maken zet ik de gpr te koop op het blok na!

Ik ga dit jaar sprinten maar met wat anders :p



Deze kappenset heb ik 2 jaar geleden laten spuiten in de kleur british racing green van jaguar.

Hier heb ik precies een week mee gereden en toen ging ik gruwelijk hard op mijn smoel in een bocht...

Alle kappen zijn in superstaat(beetje stoffig maar goed) Behalve de tankkap,rechterzijkuip en een klein stukje van het voorkuipje, voorspatbordje is een plek je het verf weg,maar zie je niet aangezien je voorvork er voor zit...

Ik heb hier ook nog 2 kuipruitjes voor 1 heldere en die op de foto eentje die zwart gespoten is..

foto1keer2dd3.jpg


Foto's van de schade volgen nog...

Je krijgt er nog een potje met lak bij voor eventueel spuiten..

Prijs €200,- (is met zitje,achterlichtunit,deo seatje, tankkap,voorkuip met lichtunit,nog een voorkuip gepolyesterd,zijkuipen,helder kuipruitje en zwart kuipruitje, en alle overige schadekappen EX monoseat)
---------------------------------------------------

Een Willy hurbert mono seat helemaal uit polyester(zie foto bij de frame's)

€60 euro ( wordt tie netjes geschuurd en dan zijn die gare teksten ook weg)

---------------------------------------------------

Ik heb 2 frames, 1 met kenteken en 1 zonder kenteken.. Allebei in geslepen en gedaan..

06022008208fk1.jpg


Frame zonder kenteken € 20
06022008209pp9.jpg


Frame met kenteken(zonder mono seat) € 80
-------------------------------------------------

Voorvork Showa.

Deze voorvork is erg netjes(poten wat minder maar goed) met de kroonplaten met nieuwe alu gedraaide clip-on's (twv 50 euro)

Prijs €70,-

Chromobydeen voorvorkpoten.

Deze poten zijn extreem ligt en stevig voor het sprint gebruik. Hier voor moet je de onderpootjes van de bovenstaande voorvork over zetten. Hierbij gelevert 4 bussen om deze poten in de kroonplaten(van hierboven) te klemmen

€60,-

-------------------------------------------------

Remsysteem

Nissin rempomp,met stalen leiding, met gelazerde bracket(voor 280mm schijf op af1 velg),met remklauw met galfer gekopersinterde blokken

Remsysteem achter

Orginele rempomp,met stalen leiding met brembo achterrem klauw van af1

Prijs=bieden

---------------------------------------------------

Monoarm achterbrug Aprilia AF1. Gewoon netjes met exentrische verstelling+as

€30,-
----------------------------------------------------

Af1 velgen...

Deze velgen zijn echt in superstaat!
Eerst "goud" gepoedercoat, aangezien dat geen goud kleur was heb ik ze goud laten spuiten...

Nieuwe ventielen, nieuwe wielagers,Achter motorfiets voorband Metzler 120/17 voor een pirelli 90/90/16 bandje.Met eventueel voor losse Rieju RS2 voorremschijf 280mm zwevend..

blingblingvelgenzb2.jpg


Prijs=goed bod.


Er volgt nog meer en foto's ofcouse...

Doe geen stomme boden, en bied alleen als je direct geld hebt!

[/img]
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top