[A]Aerox in onderdelen, gecoate velgen, parelmoer witte kappen. Paddock, Stage6 enz

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
Oi, mijn Aerox gaat in onderdelen de deur uit.
Spul verkeerd allemaal in nieuwstaat tenzij anders vermeld.

Spul gaat op de post zodra het geld op mijn rekening staat.
Ik heb al tientallen transacties goed afgerond, dus niemand hoeft bang te zijn dat het spul niet aankomt oid.

Prijzen zijn: exclusief verzendkosten, onder rembours word niets verstuurd.

Ik zou het verder erg waarderen als er alleen mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.
* geen mensen die me toevoegen om alleen maar te praten.

Mensen die interesse hebben maar later niets meer van zich laten horen krijgen een negatieve traderrating.

Onderdelen kunnen vastgehouden worden, maar dan dient 10% van het totaal bedrag overgemaakt te worden dit ivm zekerheid.

Er gaat NIETS los weg.

Onderdelen:
Aerox LC set bestaande uit een Aerox reservoir, Aerox radiateur, koelslangen, slangeklemmen en een slakkehuis. De radiateur verkeert in perfecte staat! Het slakkehuis is licht gepolijst en het bovenste deel is goud gespoten, verder is het binnenste recentelijk gereviseerd dus dat is weer als nieuw. Complete set dus om je AC scooter om te bouwen tot een LC scooter.
Prijs: VERKOCHT.

Aerox frame met voorvork, zijstandaard, achterveer en benzinetank, 100% recht en 100% eerlijk. Het frame is goud gelakt en ziet er erg netjes uit. Het frame komt uit 2002. Het framenummer plaatje rechts zit er ook nog op. Normaliter verkoop je een Aerox frame voor 150 euro dus mijn prijsje is een koopje inclusief, voorvork/zijstandaard/achterveer & benzinetank.
Prijs: VERKOCHT.

Aerox complete kappenset, inclusief spatbord en BCD underseat. De gehele kappenset is parelwit gespoten en ziet er erg netjes uit. Verder zit de koplamp er ook nog bij net als de buddyseat. De enige kap die niet gespoten is is de onderkuip. Gaat in zijn geheel weg, dus niet los!
Prijs: VERKOCHT.

Aerox remmenset voor & achter. Complete set op druk dus met reservoir, remklauw, stalen remleiding, remblokken, remhendels en alle andere benodigheden. Gewoon een prima setje en op een echt project horen natuurlijk remmen met stalen remleidingen..
Prijs: VERKOCHT.

Aerox velgen, deze velgen zijn een tijd terug wit gecoat. Ze hebben nu lichte beschadigingen maar zoals je op de foto's kunt zien zie je die niet echt van een afstand. Ook zijn de velgen niet echt schoon gemaakt, dus als je der met wasbenzine overheen gaat blinken ze heel wat meer. Verder zit er voor een prima Pirelli Evo21 band en achter een goede Kenda band. Ook zit de achternaaf erbij en voor & achter de remschijven.
Prijs: VERKOCHT.

Aerox verlast subframe, dit subframe is professioneel door XSH omgelast. Het omlassen kost al 50 euro en een subframe kost gemiddeld ook zo'n 30 euro. Verder zitten er 2 bouten bij met moeren en is het een erg stevig subframe.
Prijs: VERKOCHT.

Vooroverhangend sportstuurtje. De clamp is van het merk Metramorphosis en het gouden stuur is van TNT? Het is in ieder geval een net stuurtje en staat op elke scooter mooi. Snelgas zit er niet bij.
Prijs: 40 euro.
Stuur%20en%20snelgas%20(1).jpg

Stuur%20en%20snelgas%20(2).jpg

Stuur%20en%20snelgas%20(3).jpg


Stage6 temperatuurmeter & toerenteller, deze set werkt prima. Is verder helemaal compleet en de montage is zeer gemakkelijk.
Prijs: VERKOCHT.

Euroscooter paddock, de welbekende blauwe paddock van Euroscooters. De paddock is helemaal compleet met bevestigingsmateriaal, de paddock ziet er nog zeer netjes uit.
Prijs: VERKOCHT.

grtz, Erik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top