[A] aardig leuke Yamaha Aerox..

Status
Not open for further replies.
Hey.. een mattie van me wil em graag kopen van je voor 500 euro, ik heb 'm je MSN gegeven.. beschouw maar als verkocht :)
 
Ey rutger kun je please overwegen met ruilen kappenset binnenkuip + kappen ben bereid er wat geld voor te leggen dus denk maar niet aan 100 € ofzo wel wat meer als je interesse sp33dymoosavi@msn.com en ik denk dat je in totaal er wel meer voor vangt dan
 
souroush said:
Ey rutger kun je please overwegen met ruilen kappenset binnenkuip + kappen ben bereid er wat geld voor te leggen dus denk maar niet aan 100 € ofzo wel wat meer als je interesse sp33dymoosavi@msn.com en ik denk dat je in totaal er wel meer voor vangt dan




{! begrijp jij het wel ofzo? geloof het niet.. :L
 
Is cool dragster dan ik hoor het wel van je dan : sp33dymoosavi@msn.com

en zoals ik lees moet er
Cilinder
uitlaat
transmissie ( vario/kopp/snaar/kopp huis etc. )
ontsteking ( weet niet of die erbij zit niet gelezen )
En er zit al race krukasje in heb je geluk :)
Cabrateur ook nog met bijbehoren(spruitsutk/membraan )
 
(hulp-offtopic) Met verkort frame mag je in principe toch niet de weg op?(om het ff duidelijk te maken aan eventuele kopers :))
 
rutger, is er een optie dat je deze scooter compleet af kan leveren, het word dan een scooter voor een meisje dat ik ken, de scooter moet dus dan compleet std afgeleverd gaan worden, en dan staat er natuurlijk een leuke prijs tegenover, ik weet niet of hij al weg is, maar denk hier eens over na, en spreek me aan op msn ok?

Gr Dennis
 
Dat kan helaas niet dennis.. Aangezien het een Ingekort frame is..! En de standaard spullen heb ik er niet bij gekregen van de eigenaar.. Dus orginele benz tank en kabelboom en etc's
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top