[A] aardig leuke Yamaha Aerox..

Status
Not open for further replies.

Rutger

8P :|
allo

Ik ben van plan ws mijn rox weg te doen ivm persoonlijke redenen.. O.a dat ik geen sociaal leven meer over heb en het gaat me teveel geld kosten.. En ik wil nou wel eens vervoer hebben naar me vriendin en vrienden enzo en niet altijd maar moeten zeggen dat hij het NOG steeds niet doet!..

Ik heb ook geen zin in gezeik en etc dus hou dat maar voor je! Ook niet op MSN wat ik al ZO VAAK heb gehad! het is mijn keuze en daar hou je je maar lekker buiten..

Ok het gaat dus om deze Aerox;

118-1861_IMG.JPG


118-1863_IMG.JPG


118-1860_IMG.JPG


De kappen zijn een tijdje terug gespoten door de heer Holfg van het forum.. Ze zijn erg netjes op wat 'gebruikers krasjes' na..

Je krijgt een gloednieuwe Doppler as + C4 lagers erbij..
Plus een DD carter met afgebroken remklauw ophanging en vertanding... dus hij rolt gewoon...( lees: rijd )

de carters zijn verder leeg...

Dus de totale scooter houd in;

Aerox Frame RECHT en EERLIJK!
Aerox Voorvork RECHT!
Buddy + zadel
Kappenset ( pas gespoten )
TNT stuurtje met nieuwe handvaten erop T.w.v 9 euro :rolleyes:
RS24 achter veer van een zip er op pas gemaakt en staat erg vet al zeg ik het zelf..
Setje DD velgen die wel een Coate beurtje kunne gebruiken.. Voor een Michelin Bopper band ( in goede staat ) en achter een ML50 band in goede staat..
Voor + Achter remhendels + stale remleidingen + Klauwen..
Gepolijste Carterkap + onbewerkt slakkenhuis
2 contact sleutels..:rolleyes:
Doppler as + C4 lagers ( nieuw.. )
Aeorx radiateur + reservoir + koel slangen..

Ik doe hem alleen weg MITS ik een goede prijs ervoor krijg.. Inruil = eventueel mogelijk.. en dan doel ik op iets dat GOED rijd en niet al eens is opgevoerd of wat dan ook..

Greetz...
 
Advertisement - register to remove this

Misschien ruilen mijn blauwe kappenset en zwarte binnenkuip tegen jouwes met bijbetaling mij kant ?? ( ik heb die std. kappen )
 
Aangezien in Rutger goed ken, vermeld ik er maar ff voor hem bij dat het frame is ingekort...
 
Rutger heb je interesse in ruilen mijn kappenset tegen jou kappenset mijn kant bijbetaling ???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top