echt vaag, ik wilde dus vandaag ff me vsnaar en rollen vervangen, ik dus vario eraf, vsnaar eraf en rollen eruit. rollen en vsnaar waren bestwel versleten dus ik naar de dealer en nieuwe gehaald. legt die vent ze zo op die weegschaal=52gram!!! nou tel er 2 gram bij op, want ze waren aardig afgesleten 54/6=9!!, dus hij zegt vanne hij trekt zeker helemaal niet op, maar hij trekt juist als een malle.
nouja ik wilde dus nieuwe hebben, alleen 8,5 was het zwaarste wat ze hadden dus dan die maar, ik ze er thuis ingedaan+vsnaar, alleen nu trekt hij juist ZACHTER en gaat +/- 7km harder?!??!??!?!!? snapt iemand ditte en dat gewicht van die rollen kon wel kloppen want ik had van iemand gehoord dat peugots altijd zware rollen hebben omdat ze veel koppel hebben ofso
marre thnx in advance voor de goeie reply+s
nouja ik wilde dus nieuwe hebben, alleen 8,5 was het zwaarste wat ze hadden dus dan die maar, ik ze er thuis ingedaan+vsnaar, alleen nu trekt hij juist ZACHTER en gaat +/- 7km harder?!??!??!?!!? snapt iemand ditte en dat gewicht van die rollen kon wel kloppen want ik had van iemand gehoord dat peugots altijd zware rollen hebben omdat ze veel koppel hebben ofso
marre thnx in advance voor de goeie reply+s