Hoeveel grams rollen?

Advertisement - register to remove this

euuhhh,
Als je het probeert kom je er zelf van achter
rolleyes.gif

ik denk 4,5 gram - 4,7 gram
 
Oude of nieuwe, maakt dat dan uit met rollen, en zijn ze ook met verschillende uitlaatpoorten? Nou, ik heb de oude cilinder en gebruik met een Nr-x 6,9 gr(Malossi). Niet dat je er iets aan hebt, maar ik verbaas me erover dat het zoveel scheelt. Piaggio l.c. is dat een Runner of Nrg? Ruud, waar rij jij eigenlijk mee?
 
nou kijkde beginselen van 2 takt tuning beginnen bij de uitlaatpoort
smile.gif
als je die hoger maakt komt je vermogen hoger in toeren te liggen....

je moet dan dus meer toeren draaien om je scooter goed af te stellen.....

ennuh ik rijd met een Runner SP van '98 nou ja nu staat ie de garazie te wachten op lagers en een krukas

[This message has been edited by Ruud (edited 28 September 2000).]
 
Sproeier vergroten bij een Piaggio L.C.? Dit heb ik dus nog nooit gedaan bij een Piaggio van mijzelf. Ik heb een Gilera Typhoon gehad, met een 70cc Polini Giet., standaard had deze scooter een 68 sproeier, opgevoerd 68 en met 70cc......juist 68 werkte het beste. Nu heb een Mc2 met Nr-x, en je raadt het al! Same Shit. Trouwens: Als je onder Piaggio L.C. een Runner + Weber carb. verstaat, heb ik niks gezegd, anders wordt ik dadelijk als amateur gezien, en gebanned. Greetz & Good Night.
 
bij een andere uitlaat kan je bij piaggio (AC-LC) gewoon je standaar 65 sproeier laten zitten alleen wel je luchtschroef even helemaal dicht draaien omdat ie dus standaard al te ver open staat en dan 2 slagen open en dan moet dat wel sexy lopen...
 
Back
Top