Abel_787

New Member
Zou ik een begrenzer op een schakelbrommer (Derbi senda) zetten zonder dat de politie het zou merken?


ik heb veel gehoord over dat de politie hier (Utrecht) vaak niet zoveel ervaring hebben met schakelbrommer en ook niet weten hoe ze moeten schakelen enz. Maar toch vraag ik het me af, hebben jullie enig advies?
 
Advertisement - register to remove this

Een motorpolitie die niet weet hoe hij moet schakelen, hoe had je, je dat voorgesteld?

Een ervaren agent merkt het gelijk dat er een begrenzer gemonteerd zit, vooral als de topsnelheid van de brommer veel hoger is dan de snelheid waarop de begrenzer begrensd.
Hij zal je dan op de man vragen of er een begrenzer gemonteerd zit en als jij dit ontkent en ze vinden hem toch wordt dit meer dan alleen een wok.

Waarom denkt iedereen dat agenten halve debielen zijn die je vanalles kunt wijsmaken en die nergens verstand van hebben?

Ik denk altijd maar zo, de tuners van gisteren zijn de agenten van vandaag,denk daar eens over na...
 
Last edited:
Op een vlotte 50cc met standaard uitlaat kun je een begrenzer plaatsen zonder dat het argwaan op levert. Een 88cc loopt raar met een begrenzer, haperen, stotteren. Je kunt hem hooguit begrenzen op 70km/h om de boete enigzins te drukken.
 
Back
Top