85mm slag? of verkeerde zuiger

job-jan

Well-Known Member
hoi
ik heb een 50cc mhr cilinder voor piaggio laatst 2e hands gekocht, er zat een nieuwe zuiger bij (vertex). ik ben nu alles in elkaar aan het zetten maar nu komt de zuiger niet tot aan de bovenkant van de cilinder. Hij kom 5,4 mm de tekort, komt dit om dat er een verkeerde zuiger bij zit of om dat het een 85mm slag is? er zit nu een doppler racing krukas in. en als het een 85mm slag is moet ik mijn cilinder dan afdraaien?
 
Advertisement - register to remove this

He Job-Jan,

Het is geen 85mm slag, maar een 85mm drijfstang. Zijn 2 verschillende dingen. Je hebt goed kans dat je een 85mm drijfstang moet hebben. Wat je ook kan doen is een andere zuiger kopen van malossi, die hebben het pistonpen gat 5mm lager zitten.
 
oke bendankt voor de informatie afdraaien vd cilinder is dus niet nodig daar had ik namenlijk ook aan zitten denken want vriend van mij had dat met zijn 70 speed gedaan.
 
oke bendankt voor de informatie afdraaien vd cilinder is dus niet nodig daar had ik namenlijk ook aan zitten denken want vriend van mij had dat met zijn 70 speed gedaan.

Je kan hem ook afdraaien, maar dan past er geen orginele zuiger meer in.
Vlgs mij moet je de orginele MHR TEAM 50 zuiger hebben.
 
Back
Top