85 km/h aerox technigas next?

Advertisement - register to remove this

Originally posted by AndroX:
hij rijd nu 85 km/h is dat normaal?? (misschien afwijkende teller, 700km gereden)

Wat is je setup?? Als je een standaard vario heb, is 85km/u wel max.
Mja met race vario(bijv. multivar+ventivar+snaar) is de 90/95km/u wel haalbaar.
 
hij rijd nu 90/95 ik had niet door dat ik gewoon tegen heuveltje op zat te rijden...

Ik had verw8 dat ie vet kut reed (70/75) ik vind dit voor een newbie als mij nog een behoorlijk vaartje dus ben ik ook weer happy
smile.gif


[edit] alles standaard maar rijd nu gewoon 90/95 dus wel chill (zal misschien 0/5 afwijken maar denk het niet)[/edit]

[This message has been edited by AndroX (edited 20 June 2001).]
 
olé another newbie nitwit has been born. Waarom denk je dat JOUW teller niet zou afwijken ??? Jouw teller geeft ook gewoon 10-15km te veel aan.
Originally posted by AndroX:
hij rijd nu 90/95 ik had niet door dat ik gewoon tegen heuveltje op zat te rijden...

Ik had verw8 dat ie vet kut reed (70/75) ik vind dit voor een newbie als mij nog een behoorlijk vaartje dus ben ik ook weer happy
smile.gif


[edit] alles standaard maar rijd nu gewoon 90/95 dus wel chill (zal misschien 0/5 afwijken maar denk het niet)[/edit]

[This message has been edited by AndroX (edited 20 June 2001).]
 
Originally posted by AndroX:
hij rijd nu 90/95 ik had niet door dat ik gewoon tegen heuveltje op zat te rijden...
[This message has been edited by AndroX (edited 20 June 2001).]

Tja, dat valt inderdaad nauwlijks op
smile.gif
...

In Scootin' stond ooit dat 100km/u op een Aerox teller 85 "echte" km's zijn, al lijkt mij 90 km/u meer in de richting...

Greetz.
 
Originally posted by Razkin:
olé another newbie nitwit has been born. Waarom denk je dat JOUW teller niet zou afwijken ??? Jouw teller geeft ook gewoon 10-15km te veel aan.

als je je scoot opvoerd (andere uitlaat) wijkt je teller dan gelijk 15km/h af?
want toen ik erheen reed, reed ik wel gewoon nog 45 km/h... Ik zeg toch dat die kan afwijken maar denk niet zoveel... omdat ie in de tussen tijd van niet opgevoerd naar wel opgevoerd 3 km/h heeft gereden (of ik moet al de tijd 30 hebben gereden...)
 
hoe hoger de snelheid die de teller aangeeft hoe hoger de afwijking.
bij 100 kmpu ong. 10-15 afwijking. daarboven waarschijnlijk meer. daaronder minder.
meer als evenredig afwijkend laat maar zeggen
smile.gif

laters
henk
 
Originally posted by AndroX:
als je je scoot opvoerd (andere uitlaat) wijkt je teller dan gelijk 15km/h af?
want toen ik erheen reed, reed ik wel gewoon nog 45 km/h... Ik zeg toch dat die kan afwijken maar denk niet zoveel... omdat ie in de tussen tijd van niet opgevoerd naar wel opgevoerd 3 km/h heeft gereden (of ik moet al de tijd 30 hebben gereden...)



Jep... another newbie nitwit has been born!
biggrin.gif

kijk t zit zo: je kilometer teller wordt door de fabriek op 50 KM/U (toch?) geijkt... zodra je daarboven komt gaat ie dus afwijken...
daaronder mag je verwachten dat ie niet tot zeeeeer minimaal afwijkt... correct me is I`m wrong...

Greetz
Nils
 
Originally posted by viva la Nilzz:

kijk t zit zo: je kilometer teller wordt door de fabriek op 50 KM/U (toch?) geijkt...
In landen als Spanje, Italië,... rijden deze scooters onbegrensd. Dus zal de teller wel niet opnieuw geijkt worden als ze hem hier invoeren ion begrensde versie. Vanwaar de afwijking dan te verklaren is??? En waarom ze de tandwielverhouding van de tellers niet anders maken???? Zal misschien wel eigen zijn aan het systeem ofzo???

Groeten bob
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Tja, dat valt inderdaad nauwlijks op
smile.gif
...

In Scootin' stond ooit dat 100km/u op een Aerox teller 85 "echte" km's zijn, al lijkt mij 90 km/u meer in de richting...

Greetz.


Mijne wijkt iets van 20 km af
biggrin.gif

Heb er een digiteller op gehad (heeft neef gesloopt
frown.gif
)
haalde MET tecnigas, helemaal plat, maarliefst: 89 km/u DIGI!!
Dat was een krappe 110 op de teller
biggrin.gif
 
Originally posted by Prozhen:
Idd, je teller wordt op ong. 75km/u geijkt(of hoe je et ook noemt)

Kan weleens kloppen... Ik dacht ook altijd dat mijn teller vet af zou wijken, maar het viel mee> 90 Nrg-teller = 86/87 GSi-teller... Viel me niet tegen...

Greetz.
 
namaak digi gsi teller zeker ? Opels wijken vet veel af, et als toppunt calibra.
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Kan weleens kloppen... Ik dacht ook altijd dat mijn teller vet af zou wijken, maar het viel mee> 90 Nrg-teller = 86/87 GSi-teller... Viel me niet tegen...

Greetz.

 
Hee Androx, wat is voor de rest je setup, want ik heb een onbegrensde Aerox met Nr-x en die haalt maximaal (plat dus) 87 km/uur op de teller. Hoe kan jij dan 90/95 rijden zonder andere vario??


MZZLS
 
Back
Top