80cc vertanding fluit

k.dzi_

Professionele beunhaas
Goedendag allen, ik had even een snelle vraag ik heb laatst mijn blok gereviseerd nadat mijn vertanding begon te fluiten en mn carters uitgelubberd waren, zo gezegd dus nieuwe carters gehaald en van een malossi naar polini vertanding gegaan. Maar het gefluit is er nogsteeds en als ik tegen de 50 rij hoor ik een trillend geschraap uit mn carter vandaan komen. Alle lagers en keringen zijn opnieuw geperst en vervangen.
iemand enig idee waardoor dit komt, en wat mogelijk de oplossing is?
Het gaat om een pia 80cc 4t2v blok

Mijn setup:
80cc malossi cilinder
Malossi multivar
Malossi 6.1gr rollen
Malossi nokkenas
Orginele kruk
Malossi witte drukveer
(Trekveertjes weet ik niet)
Polini vertanding
Akrapović uitlaat
Orgineel luchtfilter
Top snelheid loopt op 80/85 GPS

Advertisement - register to remove this

Heb hetzelfde .. Andere vertanding, koppelingslager, carterdeksel lager, wiellager, kan het niet vinden.

Denk zelf aan kettingspanner, oliepomp ketting, nokkenas lager of tuimelaar

Goedendag allen, ik had even een snelle vraag ik heb laatst mijn blok gereviseerd nadat mijn vertanding begon te fluiten en mn carters uitgelubberd waren, zo gezegd dus nieuwe carters gehaald en van een malossi naar polini vertanding gegaan. Maar het gefluit is er nogsteeds en als ik tegen de 50 rij hoor ik een trillend geschraap uit mn carter vandaan komen. Alle lagers en keringen zijn opnieuw geperst en vervangen.
iemand enig idee waardoor dit komt, en wat mogelijk de oplossing is?
Het gaat om een pia 80cc 4t2v blok

Mijn setup:
80cc malossi cilinder
Malossi multivar
Malossi 6.1gr rollen
Malossi nokkenas
Orginele kruk
Malossi witte drukveer
(Trekveertjes weet ik niet)
Polini vertanding
Akrapović uitlaat
Orgineel luchtfilter
Top snelheid loopt op 80/85 GPS
hey man, ja is je vertading die is namelijk recht ipv schuin ( orgineel ) waardoor die dus harder loopt en ook wat meer geluid maakt door de wrijving

Naai ik m bij de eerste beste keer dat ik m open trek vast
Hoezo dat? Gewoon goed in elkaar zetten

Vertanding uitgeshimd of gewoon zo erin gezet? Zijn namelijk shims voor je vertanding te koop en geloof me dat 1 shim op de juiste plek een wereld van verschil kan maken en je vertanding helemaal stil is.

Ff voor de zekerheid maar je hebt wel de vertandings olie bijgevuld toch he toen je de nieuwe vertanding hebt gemonteerd?

Hoezo dat? Gewoon goed in elkaar zetten

Vertanding uitgeshimd of gewoon zo erin gezet? Zijn namelijk shims voor je vertanding te koop en geloof me dat 1 shim op de juiste plek een wereld van verschil kan maken en je vertanding helemaal stil is.

Ff voor de zekerheid maar je hebt wel de vertandings olie bijgevuld toch he toen je de nieuwe vertanding hebt gemonteerd?
Heb geen shims tussen gezet, goede tip, en ik heb de olie vervangen toen ik m weer in elkaar had en heb hem ook al een paar keer vervangen sinds dien

Back