de olie vind ik opzich niet erg ik heb altijd 2t scooters gehad tot nu toeK vind zelf dat een 2 takt net zoveel verbruikt als een 80 cc.
Alleen met 2 takt zit je met de olie die je moet bijvullen.
1/15 of 1/20 is idd best slecht, want ik ben hem ook van plan te gebruiken voor werk, ik werk bij deliveroo dus rij per week wel aardig veel kms, toen ik het met mijn lx 2t deed vond ik het niet zo erg maar nu met deze benzine prijzen is het net wat anders. mijn runner was die in leiden maar die kan ik nu niet meer vinden dus denk dat die alweer verkocht is, ik zelf had hem al een half jaar geleden verkocht. vond hem van de week weer op mp maar de eigenaar is onderuit gegaan helaas.Denk als je een 2-takt koopt , ga je er ook aan klooien dat die wat harder loopt , die dan 1 op 15 / 1 op 20 gaat lopen .
4-Takt 80 CC kan je denk ik 1op 25 / 1 op 30 halen .
Ps .. stond jou Runner op Marktplaats ? zo ja , die witte uit Purmerend of die zwarte uit Zoetermeer
1:40 klinkt al een stuk beterik rij met een 50cc en 24mm carb bijna 1:40 4takt... met een 72cc red ik net de 1;20
Ff voor de duidelijkheid.ik rij met een 50cc en 24mm carb bijna 1:40 4takt... met een 72cc red ik net de 1;20
En de inlaatpoort van de cilinder is ook 21 of zo ?yep een 4takt...
daar zit een 21mm spruitstuk op.. deze is passend voor de 24mm carb.
i
luiheid om een kleinere te monteren daarbij werkt t voor mij perfect.Wat is de meerwaarde van een 24 mm carburateur op een 50 CC 4-takt ??
Ja idd,Wat is de meerwaarde van een 24 mm carburateur op een 50 CC 4-takt ??
72cc 4t die 90 loopt? dat lijkt me wel heel leuk dat gaat sneller dan mijn onbegrenzde 2t zip ahah mooi gedaan. iemand die wilt zijn 50cc 4t lx die er heel netjes uitziet ruilen voor mijn 2t zip op snor dus denk dat ik dat ga doen als die zijn afspraak nakomt, en als ik dat ooit wil kan ik er 80cc onder zetten.ik had niet verwacht dat ik hem goed afgesteld zou krijgen.
die carb was voor de 72cc cilinderkit.. maar ding liep over de 90 en mn zoon rijdt er ook mee en die heeft nu een jaar zn rijbewijs en
zou graag willen dat hij die nog jaren heeft vandaar dat ik weer de 50cc eronder heb gezet maar de carb laten zitten,
ook ivm aanpassingen aan de luchtslang.
nu gaat ie zonder begrenzer nog over de 70 heen maar goed die kastjes kan ie toch niet vinden.
Gaaf.over de 90 zonder fratsen.... variateur met 15dk koppeling zelfde.
24mm carb sproeier 86 en 9,5gram rolletjes.
MAAR.... harder zuipen dan de baas... no no no no
ben er wel achter dat de CDI t verschil maakt.
wilde filmpje posten gaat ie tot over de 80 ..de teller was niet langer en je hebt dan echt 2 handen nodig.
de vrouw reed achter me met 92km/pu (Golf)
p.s. ik had nog 25 kg aan apparatuur achter op de buddy geknoopt.
good luck met knutselen!
En wat koste die, voor op de super8 ?ik bedoel de variateur en koppeling zitten er al 15.000km onder.
de cdi... eerst had ik de kymco cdi zwaar begrensd dat apparaat...
daarna een onbegrensde van Naraku... nogsteeds begrensd.
en nu heb ik er een van begrenzer.nl GAAN ALS DE BRANDWEER!