This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

72cc met kelk en 125 sproeier rijd 80 km/u met tnt uitlaat??????

basics

basics
72cc met kelk en 125 sproeier rijd 80 km/u met tnt uitlaat??????
mijn vraag is....
moet dit normaal niet veel meer zijn ??
ik ben net gaan rijden met mn booster die heeft een 70 cc malosi cillinder en malosi vario.
tesamen met 17 delhorto carbu
tnt uitlaat
op mn digitale km teller rijd hij maximum 80 km per uur.
hij trek enorm goed maar 80km/u is dit niet te traag voor deze opstelling ...
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=23340
ik zou graag vershillende opini s willen van de kenners.
laat me aub weten wat je er van denkt.
groetjes

nogtans is het een enorm dikke pijp dat naar de demper loopt.
vind je dit dan niet raar zelf met 50 cc uitlaat ??
ps ik ben hierin nog ma pas aant leren...tunen en opdrijven enzo.
en hoeveel zou die dan moeten lopen ?
groetjes

als hij met schotten zit speelt dat niet veel rol...

gewoon een ander pijpje kopen voor die cilinder, een laagtoerige 70cc pijp
een shotje of een yas R zal het wel goed doen denks

(offtopic: ik zij uuk ne gentenoar, van woar zijde gij ieverst?)

greetz, veekaa

ze is al ontgrensd kijk maar @ zijn SB.net accoutnje, daar staat ook dat het een gietijzeren cil in, waardoor ik ervan uitga dat het een laagtoerige cil is, een malossi sport oid

Mja das normaal da ie maar ix van 80 gaat hoor
Ik ben net hetzelfde projectje als jij bijna begonnen.
70cc'ke met 17.5mm carb , hebo vario en een leo zx , dus een 50cc uitlaat.
Hij trekt als een beest door tot 80 en dat is het dan Maar mijn 70cc uitlaat is al besteld, kheb die van een maat geleend voor ff , een omgelaste C16, en ie ging fijntjes 98 digitaal.

**Offtopic**
(Ik zijn van kanten eeklo )

ok ik ga er dus van uit da die uitlaat pijp vo nen 50 is dus gaan we kijken na ne andere uitlaat.
ik had graag nen jasuni R gewild mar t shijnt da die veel lawaai maakt ???
is er geen die ook heel goed raced maar minder lawaai maakt ?
groetjes allemaal

Dat is niet zo abnormaal hoor 80 digi met uw setup, een ander uitlaat zal wel wat helpen (for race, yasuni R, bida s2,..) maar denk nu niet dat je met een simpele 70cc sport cilinder zomaar over de 100 gaat vlammen.

Yasuni R maakt niet zoveel lawaai, tenzij je er te veel demperwol uithaalt.
(Pas trouwens ook op de begrenzing die soms in de demper zit)

ik wist niet da een sport cilinder zo simpel was dacht da da goed materiaal was hehehehe
ge ziet dak daar (nog) niet te veel van af weet he.
hehehehe
dank je voor je mening die word heel geapricieerd
groetjes
en als ik wel over de 100 wil gaan of meer dan 20 pk wil wat moet ik dan allemaal hebbe ???? (niet te kostelijk aub

Een malossi sport is ook goed materiaal, het is gewoon een beginners cilinder en zeker niet de krachtigste. Ga nu niet een andere cilinder kopen he, met een sport valt ook fun te beleven.

Koop al een ander uitlaat en je zit goed.

Om aan die 20pk te komen ga je toch wel een groot pakje geld nodig hebben en een ander motorblok (LC), dus begin maar bij het begin en ga zo verder na wat meer ervaring te hebben opgedaan zou ik zeggen.

idd , als het een verticaal blok is zal de vertanding VEEL te kort zijn ,wat je dan kunt doen is een std overbrenging van Aerox oid erin zetten dan is ie al langer , voor meer snelheid gewoon een setje 15-42 secundair tandwielen erin zetten.

verder is een "kelk" een beetje overdreven op deze setup , beter een std filter zonder prop erop zetten

de tnt pijp is net als de leo zx een uitlaat die het alleen "hard'' gaan op een std 50, wat je ook erbij doet aan onderdelen je zult wel harder trekken btw maar nooit harder dan 85 auto km/h gaan met die pijp.

de yasuni R is juist een behoorlijk stille uitlaat en is volgens mij wel de beste pijp. dus zou ik die zeker kopen als ik jou was en als je geen lawaai wil zou ik ook die kelk eraf halen.

dank je vo de raad street glow
ik zal die kelk er af halen daar ik toch niet veel vershil voel met of zonder
en die jas R ben ik al de hele tijd achter aan t zoeken
groetjes en bedankt vo je mening