This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

70cc valt steeds uit

xxgqdx

New Member
Ik heb sinds kort een 70cc zip
Setup is dit
Polini corsa cil
Polini krukas
Polini membraam
23mm pwk polini
En overbrenging polini

Heb dit laten doen bij een bedrijf en hij reed perfect. Heb zelf een dagje mee gereden totdat die ineens uitviel. Thuis zag ik dat mn carter vol lag met benzine en dat mn vacuum voor de benzine niet meer afsloot waardoor me carb (waarschijnlijk) is gaan lekken. Nu ik dit heb gerepareed probeer ik hem te starten en hij starte plots weer. Toen ik wou wegrijden viel die weer uit en kreeg ik hem niet aan. Hoe moet ik nu verder?
 
Heb je het carter wel leeg gehaald ? Heb je een vonk ? Bougie vet geslagen ? Stroomt er nu met kicken wel benzine uit de slang met kicken / starten ? Ook zou ik de vlotternaald nakijken / vervangen , want ondanks dat de kraan lek is , zou de vlotternaald moeten afdichten .
 
Toen ik het carter had geleegd en liet luchten startte die weer en toen ik wou wegrijden viel die weer uit? Benzine toevoer werkt wel weer perfect maar vraag me dus nu af hoe ik verder moet want iedere keer verzuipt die zochezelf nu geloof ik.