Voor een gietijzeren cilinder draait die leuk wat toeren (dacht zo'n 12000, is lang geleden) Als je dan toch moet kiezen zou ik zeker voor de top gaan, icm Nardo/shot en 17,5 tot 21mm rijd dit erg leuk.
lazer is imo niet echt meteen een geweldige uitlaat maar kan er zeker wel netjes op lopen ,je kunt altijd nog wat anders kopen
Top performaces is eigenlijk gewoon een DR (en andersom , dus het zal weinig uitmaken..
gianelli shot , yasuni R
shot maakt overigens nog wel vrij veel lawaai.
mja , dat doen toch de meeste uitlaten wel.
wat bedoel je met een beter membraan?
lazer is imo niet echt meteen een geweldige uitlaat maar kan er zeker wel netjes op lopen ,je kunt altijd nog wat anders kopen
Top performaces is eigenlijk gewoon een DR (en andersom , dus het zal weinig uitmaken..
bedoel je hiermee de top performance due + ?
is een yasunu R nog beter als een lazer ?? ik dacht omgekeerd...
een herrie uitlaat moet ik niet hebben, de lazer maakt op vol toeren een aanvaardbaar lawaai en op 'cruise snelheid' bijna nix dus dat vind ik perfect.
met beter membraam bedoel ik eentje met carbonnen klepjes, of gewoon carbonnen klepjes op het stock membraam.
een laser maakt imo juist veel geluid ,en presteerd zeker slechter dan een R.
gewoon carbon of fiberglass op een std membraan voldoet.
Ga voor de TP due+ (roze top) deze doet het zeer goed. In combinatie met een 17,5 en een shot of R (liever c16) kom je al gouw rond de 100-105 km/h. Die top cilinders zijn echt goede kwaliteit, je hoeft ze niet warm te rijden, weinig slijtage, en doet et op een of andere manier altijd