70cc top performance, kwaliteit ??

jaeneke

Well-Known Member
hoe zit het met dat merk top performance qua kwaliteit ?

ik was daarstraks bij de scooterboer bij ons en begon over mijn toekomstige straat setup met DR70cc.
toen zei hij dat top performance beter was qua kwaliteit maar ik heb zo geen ervaring met dat merk.

van DR weet ik dat ik voor dat geld een degelijke cilinder kit krijg en die TP kost ook nog eens een 20€ meer als kit.
zijn ervaring volgens hem was dat die TP cilinder kitjes beter zijn afgewerkt en langer meegaan.

en is die TP ook een laagtoerige 70cc of is dat meer een 'schreeuwer' ?:# :D

alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Voor een gietijzeren cilinder draait die leuk wat toeren (dacht zo'n 12000, is lang geleden:) ) Als je dan toch moet kiezen zou ik zeker voor de top gaan, icm Nardo/shot en 17,5 tot 21mm rijd dit erg leuk.
 
Voor een gietijzeren cilinder draait die leuk wat toeren (dacht zo'n 12000, is lang geleden:) ) Als je dan toch moet kiezen zou ik zeker voor de top gaan, icm Nardo/shot en 17,5 tot 21mm rijd dit erg leuk.

mmm dat is wat veel, ik heb een lazer uitlaat en die is niet erg hoogtoerig...
de keuze van deze uitlaat heeft te maken omdat ik me wou 'voorzien' van een DR en daar gaat deze uitlaat toch al goed op.
 
lazer is imo niet echt meteen een geweldige uitlaat maar kan er zeker wel netjes op lopen ,je kunt altijd nog wat anders kopen ;)

Top performaces is eigenlijk gewoon een DR (en andersom , dus het zal weinig uitmaken..
 
lazer is imo niet echt meteen een geweldige uitlaat maar kan er zeker wel netjes op lopen ,je kunt altijd nog wat anders kopen ;)

Top performaces is eigenlijk gewoon een DR (en andersom , dus het zal weinig uitmaken..

welke uitlaat is dan nog goed voor 50cc/70cc laagtoerig zonder al te veel herrie ?
dan weet ik al welke opties ik nog heb:#

ok als het hetzelfde is dan ga ik voor de DR, scheelt 20€ in aanschaf en daar heb ik dan weer een beter membraam voor...