De next r is geen geweldige uitlaat, nauwelijks sneller als een sito, en niet echt gemaakt voor 70. En voor de rest met Tim, zorgt er ook voor dat het veel minder herrie maakt.
Beter deze pakken (is er evt ook in andere kleuren)
Exhaust Stage6 Pro Replica MK2 Blue Minarelli horizontal / China 2-stroke bei Scooter-Attack kaufen ✓ Versand innerhalb 24Std. ✓ Kaufe jetzt, zahle später.
He bedankt voor jullie antwoorden alvast maar vroeg me ook nog af of ik hiervoor ook best nog een Doppler krukas ofzo eronder zet inplaats van de orginele, naar mijn idee zijn de meningen hierover erg gemengd, de ene zegt dat je zoiezo een andere krukas voor een 70cc zou moeten plaatsen en de andere zegt dat 70cc prima op orginele krukas gaat.
Post automatically merged:
En welke snelheid zou ik ongeveer kunnen verwachten met deze setup?
Ik zou zelf in ieder geval wel een nieuwe krukas plaatsen voor die 70cc ,
want de originele krukassen in die blokjes zijn nieuw al niet van de beste kwaliteit.
Laat staan na 15000 kilometer, dan zou ik gaan voor een nieuwe krukas van kwaliteit.
Ik zou zelf in ieder geval wel een nieuwe krukas plaatsen voor die 70cc ,
want de originele krukassen in die blokjes zijn nieuw al niet van de beste kwaliteit.
Laat staan na 15000 kilometer, dan zou ik gaan voor een nieuwe krukas van kwaliteit.
Dat is een goede vraag , na wat Google zoekwerk denk ik dat de Naraku racing HPC voor het Cpi Euro2 blok wel een leuke krukas is voor rond de 110 - 125 Euro.
Voor de duidelijkheid, Cpi Euro2 is de naam voor deze replica Minarelli hori blokjes,
het is eigenlijk een kopie van het eerste Minarelli hori kort motorblok .