70cc polini evo serie 2

de politie heeft m'n trouwe 50cc polini evo serie 1 verkracht toen ze hem inbeslag genomen hebben nu wou ik een 70cc evo kopen serie 2 maar het schijnt dat deze moeilijk te tunen is en een ovale uitlaat poort heeft in tegen stelling tot de polini evo 1 serie die makkelijk te tunen was en een vlinderpoort had

nu mijn vraag presteerd de evo 2 serie slechter als de 1 serie omdat de 1e serie een vlinderpoort had en geen ovale

en hij moet het goed doen op de onderstaande setup:

yasuni c20
polini evo membraam 2 kleps
polini 9 rollen vario
polini 3g koppeling
top racing krukas
21mm dellorto met stage 6 powerfilter
polini binnenrotor

Advertisement - register to remove this

Het enige wat ik weet over de evo cilinders, is dat het bewezen is dat de evo 1 snelle is dan de evo 2. Waarom weet ik niet precies maar tis zo :P Maargoed veel zal het niet schelen misschien een 10de pk meer of minder.

mja , een ovale poort met hulppoorten zal opzicht niet veel verschillen met een vlinderpoort , vaak staren mensen zich blind op een uitlaatpoort terwijl het mischien maar miereneukerig verschil is ,en vaak ook nog bij mensen die echt het uiterste eruit willen halen.

ik denk zelfs dat als je beide untuned op een gemiddelde setup zet dat je niet eens verschil verneemt.

verder is de uitlaatpoort aanpassen voor een goeie tuner helemaal geen probleem hoor.

idd , dat een cilinder 20 pk KAN scoren betekent niet dat dat zomaar even gaat...

mischien haal je de 15/15 niet eens...

ja dat hoef je me niet te vertellen dat licht allemaal aan je afstel skills en je setup
nou ja ik koop er gewoon 1 en ik pleur der een andere vertanding in en ga binnenkort een keer banken dan laat ik jullie weten wat ik heb gescoord

Back