Welke cilinder heb jij dan gevonden het enige wat ik kan vinden voor een piaggio zip 4t 2v is een DMP cilinder 47mm 70ccIk heb gehoord dat er 70cc kits zijn voor een 4t zip.
Ik vroeg me af of de trekkracht dan veel beter wordt.
70cc kan je al voor 60 euro halen en 80cc is al boven de 130 en bij 80cc moet je nog het blok demonteren.
Dus mijn vraag is is het waard om op een 4t 70cc erop te zetten
Meh ik zou dmp skippen en dan maar een 80cc doen persoonlijkDie had ik ook gevonden
Beste gelijk een 80cc of een 2t halenJe kan ook een mezoly 72 cc halen die is ook niet duur maar heb geen idee wat de kwaliteit daar van is iemand enig idee?(wil hem zelf eigenlijk ook halen
compleet mee eens maar het had wel iets netter geforumleerd kunnen wordenGewoon doorsparen en een fatsoenlijke cilinder halen, als je wilt dat je cilinder naar de knoppen is na een beetje trappen moet je vooral van die dmp troep halen
Sorry Lorenzo was niet slecht bedoeldcompleet mee eens maar het had wel iets netter geforumleerd kunnen worden
Is niet erg jongenSorry Lorenzo was niet slecht bedoeld
Is niet erg jongen
Houden zo! Oh hoe is de optrek met optrekken vanuit stilstaand en het acceleren naar de topsnelheid.Ik heb al tijdje die 70cc van 47 euro op me zip.
Gaat als een zonnetje en loop er vol mee te scheuren.
hmmm, ik heb nu al 13000km+ met mijn 70cc dmp cilinder gereden, trek bijna alle 80cc scooters eruit i.v.m. goeie afstelling, het verschil tussen een 70 of 80cc valt reuze mee, ben zelf nog niet eruit getrokken door een andere 80cc vespa of zip, ik wacht nog op het moment.Gewoon doorsparen en een fatsoenlijke cilinder halen, als je wilt dat je cilinder naar de knoppen is na een beetje trappen moet je vooral van die dmp troep halen