70cc op een 4t zip

Harak

Member
Ik heb gehoord dat er 70cc kits zijn voor een 4t zip.
Ik vroeg me af of de trekkracht dan veel beter wordt.
70cc kan je al voor 60 euro halen en 80cc is al boven de 130 en bij 80cc moet je nog het blok demonteren.
Dus mijn vraag is is het waard om op een 4t 70cc erop te zetten
 
Advertisement - register to remove this

Trekkracht word wel beter, alleen de topsnelheid word nauwelijks sneller met alleen een 70 of 80 cc, ik had op mijn vorige zip ook een 80cc ik vond het mijn geld wel waard, ik had ook nog een andere nokkenas en een Malossi multivar, die combinatie werkte top! Let wel op dat je een andere sproeier monteert (sproeier 82) werkt het beste.
 
Ik heb gehoord dat er 70cc kits zijn voor een 4t zip.
Ik vroeg me af of de trekkracht dan veel beter wordt.
70cc kan je al voor 60 euro halen en 80cc is al boven de 130 en bij 80cc moet je nog het blok demonteren.
Dus mijn vraag is is het waard om op een 4t 70cc erop te zetten
Welke cilinder heb jij dan gevonden het enige wat ik kan vinden voor een piaggio zip 4t 2v is een DMP cilinder 47mm 70cc
 
Je kan ook een mezoly 72 cc halen die is ook niet duur maar heb geen idee wat de kwaliteit daar van is iemand enig idee?(wil hem zelf eigenlijk ook halen:)
 
Gewoon doorsparen en een fatsoenlijke cilinder halen, als je wilt dat je cilinder naar de knoppen is na een beetje trappen moet je vooral van die dmp troep halen
 
Gewoon doorsparen en een fatsoenlijke cilinder halen, als je wilt dat je cilinder naar de knoppen is na een beetje trappen moet je vooral van die dmp troep halen
hmmm, ik heb nu al 13000km+ met mijn 70cc dmp cilinder gereden, trek bijna alle 80cc scooters eruit i.v.m. goeie afstelling, het verschil tussen een 70 of 80cc valt reuze mee, ben zelf nog niet eruit getrokken door een andere 80cc vespa of zip, ik wacht nog op het moment.
 
Back
Top