ja de carb is schoongemaakt toen ik de 70cc gestoken had, vario bus insmeren ga ik morgen doen en druk trekveren nieuwe ookZou beginnen met de boel ff schoonmaken met remmenreiniger en een kwast. Dan je carb ff schoonmaken en dan een testritje want zulke dingen kunnen al een hoop schelen. Dan ff je variobus nakijken en wellicht ff met een heel klein beetje smeermiddel in spuiten zodat die soepel door je vario glijd wil nogal eens plakkerig worden. Dan zul je al een heel eind op weg zijn. Dan een nieuw drukveer kan nooit kwaad en setje trekveren eventueel
Niet te veel insmeren op die bus he, als het op je loopvlak van je vario komt of op je snaar dan gaat ie slippenja de carb is schoongemaakt toen ik de 70cc gestoken had, vario bus insmeren ga ik morgen doen en druk trekveren nieuwe ook
ja dat snap ikNiet te veel insmeren op die bus he, als het op je loopvlak van je vario komt of op je snaar dan gaat ie slippen
en nog iets hoe krijg ik de prop uit de uitlaatja dat snap ik
Metaal Freesje halen bij de Bouwmarkt , die in de boormachine spannen en frezen maar .ja dat snap ik
Post automatically merged:
en nog iets hoe krijg ik de prop uit de uitlaat
nee man, maar ik kan morgen wel effe een freesje halenMetaal Freesje halen bij de Bouwmarkt , die in de boormachine spannen en frezen maar .
Ik ga er van uit dat je geen rechte slijper ter beschikking heb .
kheb het vandaag inderdaad met een grote schroevendraaier gedaan en het heeft even geduurd en hij ie er uitidd.... grote schroevendraaier doet zeker wonderen .... wiebelwiebel en krak..
ga doordacht te werk en niet zomaar gaan beuken en rammen anders word het een pijnlijk en tijdrovend klusje
ja ik schrok zelf ook omdat jullie allemaal zeiden dat die niet snel ging zijn, ik weer met men lompe kop denk oke ik geef volgas flikker ik van die brommer afDat is best goede prestatie voor een Mezoly en rechte uitlaat.
ja woon in belgie nu ongeveer 3maandjesJa ik las die berichten ook.
Zet hem na het goed afstellen eens op een testbank.
Dan hebben we feiten, ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Je bent trouwens Belg?
Ik dacht dat 0320 Netnr van Lelystad was, maar zag een Belgische plaat in een filmpje.
nog effe iets anders, mijn achhterrem werkt heel zwaar en soms blijft die hangen hoe los ik dit opGeen idee, Ik woon in een ander land.
Ik google zelf op testbank scooter (land) .
In Nl zijn er best wat punten.
neem aan dat het trommel rem is :nog effe iets anders, mijn achhterrem werkt heel zwaar en soms blijft die hangen hoe los ik dit op
en hoelaat ik men rem zo soepel remmem zodat die wheelie proef isneem aan dat het trommel rem is :
Vaak zit het asje vast gerot , wiel er af , rem segmenten er af , asje warmstoken , inspuiten met kruip olie , beetje wrikken aan het rem hevel , klaar.
Het achterwiel er uit halen zodat je bij de trommelrem kan.nog effe iets anders, mijn achhterrem werkt heel zwaar en soms blijft die hangen hoe los ik dit op
Thunder racingja woon in belgie nu ongeveer 3maandjes
waar kan ik het op een testbank zetten?