70cc dr malossi race krukas, malossi race vario

runnertim

Well-Known Member
heey vraagje,
een maatje van me heeft en dr 70cc zip sp gekocht voor 600 euro met:
-binnen rotor,
-hpi ontsteking,
-17,5 dellorto standaar luchtfilter 88 sproeier,
-sito plus uitlaat
-malossi vario,
-malossi koppeling.
-blauwe trekveren en blauwe drukveren
-5,5 gram rollen

18,5 pk en op de testbank haalt hij 107km maar kon nog iets verder, alleen kon de bank dat niet aan.
wat zijn jullie aanbevelingen op het gebied van smering in de cillinder dus 1 op de 30 ,1 op 40 of weet ik het wat.
en hoe kan hij hem nog harder laten lopen behalve yasuni r, er onder te zetten?

mvg tim

Advertisement - register to remove this

18.5 pk kan NOOIT met een dr en dat die max 107km/u haalt, vasco gaat 200 op een testbank.

Maar een betere uitlaat zal de meeste prestatiewinst zijn.

'want de bank kon het niet aan' :W

ff serieus man, óf hij heeft je allemaal poeppraat verkocht, óf jij leeft in een droomwereld

Sowieso yasuni r dus, ja heb het ook maar allemaal aangehoord staat een testbank bij hem op school zal idd dan wel poeppraat zijn mja
Maar mengsmering, op hoeveel moet hij mixen?

Je leest wel eens dat snelle scooters een binnenrotor hebben dus zet je die er maar bij. Je weet zelf waarschijnlijk nieteens dat een HPI een binnenrotor is?
Ho rustig he ;) ik heb zelf een zundapp, met amper tot geen verstand van scooters, ik quote alleen wat hij tegen mij heeft gezegt.

Maar nu heb ik nogsteeds geen antwoord op mijn vraag, op hoeveel moet hij hem smeren?

Mvg tim

ligt eraan waar hij hem voor gebruikt. als hij zomaar wat op straat rijd elke dag dan zou ik hem wat vetter smeren dan dat hij hem alleen voor heel af en toe gebruikt.

1:35 - 1:40 is altijd wel prima zolang je maar goede olie gebruikt.

maar 18,5 pk uit een DR cilinder met een Sito+ is onmogelijk :)
dus beter zet hij dat ding eens op een echte (tovami) testbank en kijkt dan wat de score en lijn is.

Back