Wessel044 New Member 5 June 2023 #1 Kan iemand mij helpen voor leuk trek / top setup Gaat om een zip 2t 2000 Setup nu 70cc polini Orgineel vario Drukveer : groen malossi Trekveer : omega silver Polini vertanding sec/ primair 19mm cp Polini membraan Rollen 6 gram polini filter element (orgineel filterhuis)
Kan iemand mij helpen voor leuk trek / top setup Gaat om een zip 2t 2000 Setup nu 70cc polini Orgineel vario Drukveer : groen malossi Trekveer : omega silver Polini vertanding sec/ primair 19mm cp Polini membraan Rollen 6 gram polini filter element (orgineel filterhuis)
Diether van essen Minarelli megool 5 June 2023 #3 Wessel044 said: Kan iemand mij helpen voor leuk trek / top setup Gaat om een zip 2t 2000 Setup nu 70cc polini Orgineel vario Drukveer : groen malossi Trekveer : omega silver Polini vertanding sec/ primair 19mm cp Polini membraan Rollen 6 gram polini filter element (orgineel filterhuis) Click to expand... Ja en wat wil je precies? Ik begrijp het niet helemaal. Wat voor uitlaat heb je?
Wessel044 said: Kan iemand mij helpen voor leuk trek / top setup Gaat om een zip 2t 2000 Setup nu 70cc polini Orgineel vario Drukveer : groen malossi Trekveer : omega silver Polini vertanding sec/ primair 19mm cp Polini membraan Rollen 6 gram polini filter element (orgineel filterhuis) Click to expand... Ja en wat wil je precies? Ik begrijp het niet helemaal. Wat voor uitlaat heb je?
Wessel044 New Member 6 June 2023 #4 Diether van essen said: Ja en wat wil je precies? Ik begrijp het niet helemaal. Wat voor uitlaat heb je Click to expand... Ik heb een sito plus En het is een polini 70cc van 150/160 euro 7.7 pk Wil meer koppel uit halen Top snelheid nu 104 105 Dus sws anderen drukveer en trekveer en rollen
Diether van essen said: Ja en wat wil je precies? Ik begrijp het niet helemaal. Wat voor uitlaat heb je Click to expand... Ik heb een sito plus En het is een polini 70cc van 150/160 euro 7.7 pk Wil meer koppel uit halen Top snelheid nu 104 105 Dus sws anderen drukveer en trekveer en rollen
T Tim Ark Well-Known Member 6 June 2023 #5 7.7pk haal je uit een 50cc met terugloper. Je kunt de vario verbeteren. Als je flink wil trekken kom je al gauw uit bij een Stage6 Pro of TP blauwe top.
7.7pk haal je uit een 50cc met terugloper. Je kunt de vario verbeteren. Als je flink wil trekken kom je al gauw uit bij een Stage6 Pro of TP blauwe top.
Diether van essen Minarelli megool 6 June 2023 #6 Tim Ark said: 7.7pk haal je uit een 50cc met terugloper. Je kunt de vario verbeteren. Als je flink wil trekken kom je al gauw uit bij een Stage6 Pro of TP blauwe top. Click to expand... Denk dat dat nog wel iets enthousiast is eerder 5 of Naja ik hen er geen ervaring mee maar. 70cc laagtourig loop 9/12 Post automatically merged: 6 June 2023 Diether van essen said: Denk dat dat nog wel iets enthousiast is eerder 5 of Naja ik hen er geen ervaring mee maar. 70cc laagtourig loop 9/12 Click to expand... 9/11 gemiddeld
Tim Ark said: 7.7pk haal je uit een 50cc met terugloper. Je kunt de vario verbeteren. Als je flink wil trekken kom je al gauw uit bij een Stage6 Pro of TP blauwe top. Click to expand... Denk dat dat nog wel iets enthousiast is eerder 5 of Naja ik hen er geen ervaring mee maar. 70cc laagtourig loop 9/12 Post automatically merged: 6 June 2023 Diether van essen said: Denk dat dat nog wel iets enthousiast is eerder 5 of Naja ik hen er geen ervaring mee maar. 70cc laagtourig loop 9/12 Click to expand... 9/11 gemiddeld
Wessel044 New Member 6 June 2023 #7 Diether van essen said: Denk dat dat nog wel iets enthousiast is eerder 5 of Naja ik hen er geen ervaring mee maar. 70cc laagtourig loop 9/12 Post automatically merged: 6 June 2023 9/11 gemiddeld Click to expand... 7.7 pk stond op de polini beschrijving dus ja dat maar ja wauw een polini vario bestellen is dat best of kan het beter
Diether van essen said: Denk dat dat nog wel iets enthousiast is eerder 5 of Naja ik hen er geen ervaring mee maar. 70cc laagtourig loop 9/12 Post automatically merged: 6 June 2023 9/11 gemiddeld Click to expand... 7.7 pk stond op de polini beschrijving dus ja dat maar ja wauw een polini vario bestellen is dat best of kan het beter