70 uitlaat voor minarelli verticaal gevraagd

Status
Not open for further replies.

Guillaume

Well-Known Member
Hey, ik heb nog een een redelijke 70 uitlaat nodig voor een minarelli verticaal, het is voor op een Polini Corsa, dus ik d8 in de richting van een Yasuni R, Polini 4 Race of een Gigasnellie Nardo. Hij moet er redelijk goed uitzien. Mag wel roest hebben.

Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

Hoe weet je dat die uitlaten het goed doen>? Gokje? Het is een vaag blokkie hoor, ik denk dat de Nardo hetn iet goed zal doen. De R wel aardig, en de 4sjeez misshcien ook wel. Maar ik raadt je toch een Hebo aan! Op mijn 50 maaktie al aardig toerne en gedraagt ie zich prima, op een 70 zal ie het dan helemaal goed doen.

SvR
 
Hey Sjoerdyo, jah, ik weet het niet met wat voor uitlaten een Polini Corsa het goed zal doen bij een mina vert. Het is namelijk niet voor mij, maar voor een maat van me. Maar als je nog een 2e hands weet, dan hoor ik het graag.
 
een for race doet het heel goed.
een vriend van me heeft ook een corsa op mina vertikaal, met 4 race, en die gaat heel goed.
 
inderdaad van een for race weet ik ook dat ie het heeeeel goed doet op een minarelli verticaal......

voor de rest hebo is wel aardig....nrx rijden er ook heel veel mee op minarelli verticaal, op originele cilinder zijn ze op dat blok wel aardig geloof ik maar met een andere cilinder....iew....8x niks
 
Weet helemaal niemand een uitlaatje meer, hij voelt zich namelijk zooo kut als ik ff m'n gas opentrek
wink.gif
Hij rijdt nu met een Leovinci RS, maar dat rijdt ook gewoon zwaar kut. Niet dat hij mij er ooit uit zal rijden, aangezien ik een snellere setup heb.

------------------
Aprilia SR Racing Capirossi bj 1998 * Minarelli Horizontaal LC * Yazzuni R, Polini vario ( 3,5 g gewichtjes), Dayco v-snaar, Polini 2G koppeling, Malossi koppelingshuis, rode Malossi drukveer. 17,5 mm carbu, Top Performances Due Plus JS-tuned, Rito krukas.
 
Koop een FOR RACE, heb ik ook op mijn SR luchtkoeler verticaal, trekt ferfect zeker in combi met een 70cc.
Ik heb ook een RS gehad, optrekken was minder, maar de top van die rs was bij mijn zeker niet slecht.

Ik raad je echt aan een for race te kopen , en dan zal je zien dat die echt 10 keer beter op zal trekken........


Originally posted by Apriliaracer:
Weet helemaal niemand een uitlaatje meer, hij voelt zich namelijk zooo kut als ik ff m'n gas opentrek
wink.gif
Hij rijdt nu met een Leovinci RS, maar dat rijdt ook gewoon zwaar kut. Niet dat hij mij er ooit uit zal rijden, aangezien ik een snellere setup heb.

 
Status
Not open for further replies.
Back
Top