70 cc malossi

foxfox

Well-Known Member
Ik heb een phantom ac en ik heb er pas een 70 cc malossi gietijzer ondergehangen en nu maakt hij bij de 70 steeds minder toeren en super weinig toeren bij de 80 en harder als 80 loopt hij niet!!
verder heb ik 86 sproeier, buisje uit de luchtfilter. polini vario+v-snaar+airspeed en een mk uitlaat. mk trekveetjes, 4.0 gram rolletjes en 22% dr drukveer.
Wie kan mij helpen???!!
Wat voor een sproeier moet ik bij een malossi raceluchtfilter???
thhhxxx
mzzzlll
 
Advertisement - register to remove this

ik heb er geen verstand van, dus niet gaan lachen als dit antwoord compleet fout is, maar aangezien ik veel lees hier.....
biggrin.gif
nou, hier is ie: is die drukveer niet te zwaar?!?
 
Ik heb de raceluchtfilter er nog niet opzitten, dat was gewoon een vraag!!!! De rolletjes zijn niet te licht!!! eerder te zwaar. Volgens mij zijn die DR drukveren gewoon slecht. Welke zou ik eens proberen de gele(20%) of de rode(30%) van malossi?? en wat voor een sproeier moet ik gebruiken zou ik er eens een 90 inzetten op de gewone luchtfilter??
 
Allereerst: Verw8 geen wonderen van deze setup. Van die cilinder weet ik dat ie gewoomn laagtoerig is en dus weinig snelheid zal maken. Die pijp vind ik een beetje vaag, je hoort een stel mensen zeggen dat ze er hard mee gaan, en andere gaan weer langzaam, naja het zal allemaal wel, ik vind het een kutuitlaat.

Verder heeft het natuurlijk niet met die drukveer te maken, naja denk ik. Of het moet zon sterke zijn dat je door zon grote wrijving je snaarn iet meer normaal kan laten ronddraaien, maar die extra wrijving door die +22% drukveer kun je verwaarlozen.

SvR
 
Originally posted by nostalgia:
absoluut GEEN Polini drukveer nemen!!!! Die sucken!!!!!!!! Neem een Rode Malossi.
Welke kleur heeft je bougie? Check die eerst voordat je gaat kloten met je sproeier!

Ervaring mee of roep je wat iedereen roept?
 
Back
Top