maja ff over sx de meetingtis een openbare weg... niet zoals de parking bij epc, maja je kan dus niemand iets verplichten of verbieden op de openbare weg
maar goed
ben ook ff bij epc geweest
toch wat mensen gemeet
oiii
Maarja, dan zie je ook weer wat voor soort volk dat aantrekt, werd daar bijna van me sokken af reden door een nrx-sjonnie zonder helm, te kansloos gewoon......
was een zeer gezellige meeting.
wel veel nrx jes die wilden banken maar dat krijg je.
Runner nog op bank gezet 20.5 maar kwist dat al van te voren had hem er dond ook al opgegooid.
Express hebben we er nisk aangedaan aangzien het niet al te leuk zou zijn om die beker te pakken. daarom telde de run van de slider niet mee.
Heb erwin wel beetje zitten plagen ermee, 1 keer geroepen Jerno leg eens andere rollen in de runner. reacties waren leuk.
Veel mensen gemeet en veel gelachen zoals het hoort.
Het fietsen was ook lache, luukje had were het hoogste samen met kenny. maar kenny had niet betaald dus telde niet
igg gezellige boel en tot volgende keer !
enige leuke aan SX was dat blondje in dat rokjemaargoed die was helaas niet tekoop toen ik erna vroeg.
Verder was het top bij epcze waren erg vriendelijk, dat telt toch wel het meeste
Heb je dat serieus waar gevraagt? 8P8P
ErwinPunt heeft een wiel zonder spaken uitgevonden
http://www.designik.nl/fotos/main.php?g2_itemId=401
Jah boeieze stond zelfs langs me hehe
bjorn heeft wel een speciale manier uitgevonden om uitlaat aan flens vast te maken zonder veertjes ......
t-wraps