This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

7 januari Indoor dag @ EPC

hoezo ging erwin er met de beker vandoor, als de epc slider een 24,6 neerzet ?

verder ook nog ff bij sx geweest ( waren ernsitg verdwaald dus !! ) dat was net wat niek zei echt niet normaal, wat een sjaken ...!

verder ook nog ff bij sx geweest ( waren ernsitg verdwaald dus !! ) dat was net wat niek zei echt niet normaal, wat een sjaken ...!

omdat die niet meedeed voor de beker

die waren zo lief om niet voor de beker mee te doen

Telde niet meer mee :#.

zeker :love: alleen echt slim was ze niet, het friet 20 cm boven het vet erin laten vallen en het raar vinden dat het vet zo spettert

idd..

best een goed stukje fleesch .. maar daar hield het ook bij op..
en die vrouw was soms een of andere toekietoekie taal aan het praten waar ik geen reet van snapte..

en het was jammer dat ze om 12 uur ongeveer pas ope ginge 8P

zeker :love: alleen echt slim was ze niet, het friet 20 cm boven het vet erin laten vallen en het raar vinden dat het vet zo spettert

Tsja, je werkt niet voor niks in een frietkraam natuurlijk :X
Maar was wel goed te eten!

Joene, geen broodje Ei meer voor jou! 8P

Het was net een discotheek daar, grote boxen buiten, dj binnen, lichten aan het dak, en een hoop mensen zonder helm die reden als gekke door de straat. bank zonder koeling enz.

hahaha, idd precies zo, niet eens de moeite genomen verder om even naar binnen te gaan, toen we uiT de oto stapten had ik er gelijk al genoeg van :X

Het was net een discotheek daar, grote boxen buiten, dj binnen, lichten aan het dak, en een hoop mensen zonder helm die reden als gekke door de straat. bank zonder koeling enz.

Het was er toch wel gezellig Dennis
Alleen de prijzen waren een beetje aan de hoge kant en ik zag gebruikte malossi rotors in de vitrine voor de nieuwprijs...

hahaha, idd precies zo, niet eens de moeite genomen verder om even naar binnen te gaan, toen we uiT de oto stapten had ik er gelijk al genoeg van :X

wij zijn met 5 man naar binnen geweest, je wil niet weten hoeveel sx'ers ons in de gaten hielden

Haha ja niet te houden dat volk, moet je ze eens meemaken als ze na een nacht flink stappen en zuipen bij je blijven logeren:+

:*

was gezellig :W

Alleen jammer dat weer zoveel mensen hadden gepost dat ze kwamen en uiteindelijk niet gezien... toevallig zijn het wel vaak dezelfden ook. Maar maakt niet uit, het was druk en leuk.

was gezellig :W

Alleen jammer dat weer zoveel mensen hadden gepost dat ze kwamen en uiteindelijk niet gezien... toevallig zijn het wel vaak dezelfden ook. Maar maakt niet uit, het was druk en leuk.

Ik was er wel met me gaare zip die op de bank nie wouw