This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

7 januari Indoor dag @ EPC

whaa HOI!

oeks ook thuis, lekker brak gaar kapot en naar de klote 8)

als 1e, RemcoV, matig dat je niet kwam!

en tja verder..tovve meeting, hoop gelachen.. nog gebeund ook!
zelf ook nog gebankt, 1,4PK :W op de fiets 8)

leuk van vinny/Machiel! dat de nieuwe kundo getest mocht worden door punt, en als laatste nog gezellig bij de mac gegete 8)

Last edited:

netjes die score, leuk je even gesproken te hebben (jonge met blauwe trui bij spuitplamuur rox met 19.2 pk)

meeting was netjes geregeld met nummertjes enz lekker overzichtelijk. hele leuke dag gehad

grt jordi

Ook al ff terug, zeker geslaagde dag, hoop forumpeepz gemeet, SSR, EPC crew, SBO crew etc :W
Jammer van de lage scores op de testbank, rox met 6 pk, neo's met 3,7 etc....

Erwin toch blij, boven de 21 pk

Verder ook ff bij SX wezen kijken, 10 minuten later weer weg en een hoog sjonnie/kamp/hardcore gehalte rijker, te triest maargoed Gelukkig was het bij EPC super gezellig :*

Uh leuk van Machiel bedoel je toen jullie weg reden bij de mac, viel er toen nog een scooter om ofzo? omdat jullie stopten? :X

edit: bij SX was het echt beun, veel duitsers die rondreden zonder helm etc. :X Bij de testbank geen koeling :X en inderdaad zoals Niek zegt veel sjohnie en hardcore/kamp gehalte

Uh leuk van Machiel bedoel je toen jullie weg reden bij de mac, viel er toen nog een scooter om ofzo? omdat jullie stopten? :X

haha, nee, mizzle wilde ff kijke of alles nog netjes stond

Nog bedankt voor het shirtje en de GRO olie Machiel en Vinny:* en het testen van de nieuwe Kundo

Ik ben ook weer thuis na 2,5 uur in de auto

SSR mensen, was gezellig (Erwin en Luuk gefeliciteerd, Joene bedankt voor de peuken)

Was echt tovv
Volgende keer met nettere scoot 8)

haha, nee, mizzle wilde ff kijke of alles nog netjes stond

Safty first +pippi+

Wel leuk van je beker erwin Gefeli iig, Maar dacht dat je ding wel redelijk goed afgesteld stond..?

Ik had echt een veel 'grotere' opkomst verwacht van forum lui....

Maar goed toch jammer achteraf dat wij er niet bij waren

Net een uurtje thuis ik vond het wel gezellig veel mensen gemeet .Was voor mij wel een geslaagd dagje. wat normaal een saaie zondag was is vandaag een leuke zondag en die heb je niet vaak .

Wel leuk van je beker erwin Gefeli iig, Maar dacht dat je ding wel redelijk goed afgesteld stond..?

Ik had echt een veel 'grotere' opkomst verwacht van forum lui....

Maar goed toch jammer achteraf dat wij er niet bij waren

Ding was alleen geblokkeerd getest en afstelling was niet alles dus.

maarja moet nog veel gebeuren, maar met een 21.1 ben ik toch wel blij voor een meeting waar mijn scooter voor et eerst rijdt

ja ik verstond er serieus geen ene flikker van gaan ze voor me ook nog met curry naar elkaar gooie, komt zeker allemaal uit dort :*