7 januari Indoor dag @ EPC

uurtje rijden vanaf Eindhoven. Volgens mij heb ik het is ooit tijdens de SBO Sprint op zondag om 6.30 in 35/40 minuten voor elkaar gekregen... :X

uurtje rijden vanaf Eindhoven. Volgens mij heb ik het is ooit tijdens de SBO Sprint op zondag om 6.30 in 35/40 minuten voor elkaar gekregen... :X

ik wou net zeggen, je rijd wel erg langzaam van eindhoven naar sittard hoor, normaal gesproken rij je van geleen naar eindhoven 45 minuten, sittard is nog iets dichterbij dus dat moet zeker te doen zijn in 3 kwartier :)

of et moet onnoemelijk druk zijn :) maja zo'n opkomst verwacht ik ook weer niet dan ;p

ik wou net zeggen, je rijd wel erg langzaam van eindhoven naar sittard hoor, normaal gesproken rij je van geleen naar eindhoven 45 minuten, sittard is nog iets dichterbij dus dat moet zeker te doen zijn in 3 kwartier :)

of et moet onnoemelijk druk zijn :) maja zo'n opkomst verwacht ik ook weer niet dan ;p

Mwa, niet als je in Eindhoven-Noord woont en dus eerst om heel Eindhoven moet :)

mijn vervoer heeft net afgezegt..had geen zin:L komt er nog iemand langs maastricht die 2 pers en een scoot kan oppikken...?? of 1 pers incl scoot..

Owja voor de mensen die allemaal met de auto komen, denk er aan dat er vlak voor epc een flitskast staat. Die wordt nog wel eens over het hoofd gezien:P Anders wordt het een duur dagje!
Je mag er 50 km/h

Voor mij zit het er helaas niet meer in.

Wist wel dat we op vakantie gingen maar wist niet dat we vandaag al vertrokken:X

Ik zal achteraf wel wat foto's zien zeker :)

Back