Rotjoch. Karel! 31 December 2006 #181 mocht je me willen meeten ik ben te herkenne aan me rox (dùh) en een grote rijstevlaai in me handen en anders door.....uhm zie ik dan wel
mocht je me willen meeten ik ben te herkenne aan me rox (dùh) en een grote rijstevlaai in me handen en anders door.....uhm zie ik dan wel
ZipMHRTeam Scooter retired 31 December 2006 #182 Ik kom ook wel even langs denk ik om te kijken. Ben benieuwd! 8)
Erwin. Well-Known Member 31 December 2006 #184 nick_lulof said: Ik en JorneP zijn ook zeer waarschijnlijk present Click to expand... :W:W
Plantje Retired :P 1 January 2007 #185 moeten we ff overleggen hoe we dat gaan doen dan, jorne rijdt?
Tom.#86 TKT! 1 January 2007 #187 Ikke ook aanwezig, en herkaan baar aan een zwarte ST.net trui, met me nickname achterop!
NickL Well-Known Member 1 January 2007 #188 Plantje said: moeten we ff overleggen hoe we dat gaan doen dan, jorne rijdt? Click to expand... We gaan gewoon met de trein hoor.. Krijg je ook nog eens 40% korting op een retourtje van me (K) Jorne heeft zun rbw nog niet eens
Plantje said: moeten we ff overleggen hoe we dat gaan doen dan, jorne rijdt? Click to expand... We gaan gewoon met de trein hoor.. Krijg je ook nog eens 40% korting op een retourtje van me (K) Jorne heeft zun rbw nog niet eens
Jorne Turbo Turbo! 1 January 2007 #189 Nee idd, moet 2e week van Jan. afrijden.. Maar ik ben dus represent met Nick_lulof
Rotjoch. Karel! 2 January 2007 #194 nick_lulof said: hij is er net achter gekomen dat ie dat niet heeft Click to expand... heeeerlijk zown dinge.. denke dat je de overheid kan klote zodat je lkkr ver voornix kan...en dan kom je derachter dat je moet betale:W
nick_lulof said: hij is er net achter gekomen dat ie dat niet heeft Click to expand... heeeerlijk zown dinge.. denke dat je de overheid kan klote zodat je lkkr ver voornix kan...en dan kom je derachter dat je moet betale:W
Pikeheat XSH crew 2 January 2007 #195 straks mijn OV ook maar is ophalen @ postkantoor anders wordt t niks, of gewoon met de auto komen
Rotjoch. Karel! 2 January 2007 #196 moet jij um ook nog halen ik ook nog man moest eigenlijk voor de 27ste magoed:W
Plantje Retired :P 2 January 2007 #197 kut ov, net wat nick zegt, ding is geen weekend ov, niet bij nagedacht
Rotjoch. Karel! 2 January 2007 #198 Plantje said: kut ov, net wat nick zegt, ding is geen weekend ov, niet bij nagedacht Click to expand... goeiemurguh:W je zal maar @ station staan en der in de trein pas achterkome
Plantje said: kut ov, net wat nick zegt, ding is geen weekend ov, niet bij nagedacht Click to expand... goeiemurguh:W je zal maar @ station staan en der in de trein pas achterkome
Ronnie Well-Known Member 2 January 2007 #199 zullen we er geen chattopic van maken? Gebruik daar msn of pm voor...