6u Brommercross St. Isidorushoeve

Razma

Well-Known Member
Brommercrosswedstrijden ...

De eerste datum voor 2005 is bekend !
Zaterdag 5 maart "6 urencross van Kötterbos" in St. Isidorushoeve (bij Haaksbergen).
Inschrijving is 15 Euro per team (en indien van toepassing een daglicentie van 15 Euro per persoon). Uiterste inschrijfdatum is 16 februari en Vol = Vol.

Fax je naam, adres, geboortedatum, adres & telefoonnummer tesamen met de vermelding van "automatenklasse", type en merk scooter naar 0547 352 778 voor inschrijving.

http://www.hamc.nl/

who dares?

Advertisement - register to remove this

dat valt op zich wel mee.. beetje afdekken ofzo lukt ook wel. Zelf rij ik gewoon met standaard filter. Vering is echt het belangrijkste..

Owja: een stevige voetplaat niet te vergeten...

Op de ICE zit momenteel gewoon standaard vering voor en achter en dat lukt best om zo'n cross te rijden, maar niet optimaal uiteraard..

Kneiter said:
Dan zal ik eens aan het werk gaan. Ik moet dit gewoon een keer meemaken.

Stop dan @ mijn place, gaan we tezamen... :henko:

ik ga wel voor het "powerfilter" alleen dan in de buddy..

Razma, welk type bandjes raadt je aan om mee te crossen...

Oi

BurN said:
Stop dan @ mijn place, gaan we tezamen... :henko:

ik ga wel voor het "powerfilter" alleen dan in de buddy..

Razma, welk type bandjes raadt je aan om mee te crossen...

Oi

Is goed, zorg jij voor een blokje, zorg ik voor een scooter :*

Razma, zou jij wat meer info kunnen geven over deze cross, zoals wat zijn de andere klassen ?
Uit hoeveel mensen mag het team bestaan ?
Misschien een reglement ? :)

Want op die site wordt je ook niet veel wijs, behalve dat er vorig jaar op zaterdag 6 maart een bromfietscross was van 3 uur..... :rolleyes:

wie de moeite zou doen gewoon op ScooterTuning.net te kijken had het gewoon geweten, maar ja :|

Superklasse: schakels, 50cc alles vrij verder
Standaardklasse: schakels, 50cc en blok moet bij het frame horen (dus geen 125 frame ofzo)
Automatenklasse: max 50cc, verder alles vrij

Back