65cc polini

kufku

Well-Known Member
hallo luitjes ik ben nieuwe op dit forum. zal me ffies voorstellen ben dennis 15 jaar ben helemaal brommergek woon in ijmuiden. mijn speeltjes die ik thuis heb staan is een derbi senda en een puchmaxi. ik zou graag wat atvies aan jullie willen vragen, ik heb op me puch een 65cc polini loopt als een gek maarjah je wil natuurlijk altijd maar daarom wil ik hem laten tunen. mijn setup is 65cc polini 20 milimeter delorto carb met 4 kleps membraam van polini 50cc kop racekrukas carters bewerk op me cil hpi binnenrotor 2003 met cdi em eem proma cc uitlaat dat is dus de proma cercuit. ik zou graags wat tips van jullie inverband met tunen.


alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

mss 70cc steken, of 65cc uitboren
21mm carb(maakt allicht niet veel uit aangezien je al een 20 hebt)
weet niet welke uitlaten er voor puch maxi's te verkrijgen zijn, maar denk wel dat er beter zijn (leovinci zx mss, vergeef me als ik fout ben)

ik zeg maar wat
 
ik zou bij dpr een uitlaat laten aanmeten , verder is de setup wel lekker , je kunt de koppeling nog aanpassen op allerlei manieren (ff kijken op minibike site''s waar ze met maxi blokken rijden). race krukas voor maxi bestaat niet , dat zijn gewoon vervanginsassen en zijn meestal van de zelfde danwel mindere kwaliteit dan std 12pen met naaldlager...

de originele kop (oude type) kun je laten uitdraaien tot 43,5mm en een squisrand erin laten steken , de exacte kopinhoudt weet ik niet mee de squissafstand zal het op 0,7 goed doen...

verder heb ik weleens gezien dat ze uit het secundaire tandwiel in het blok drie spaken weghalen maar dat lijkt me behoorlijk link dus doe dat maar niet!

en tja , je kunt de hele flow in je carter goed maken en je cilinder laten bewerken, mischien de carb nog flowen ..

zal vast wel een detail gemist hebben ergens maarja , dit is een begin..
 
ik heb nog een homoet 6 poorter liggen van 100 km oud voor puch maxi en een binnerotot2004 en een 70athena membraan :) dus als je iets supersnelsnodig hebt :D pm me
 
okeej bedankt maar of je nou een hpi 2003 of 2004 heb zo niet zoveel shelen of een andere pijp dus ik zoek meer in de richting van tunen ik wil dus me cilinder laten tunen maar waar ken ik dat het beste laten doen
 
iemand die in tunen doet :p , je kunt het beste kijken op het internet bij sites waarbij ze met sprints meedoen , die mensen weten vaak veel over puch.

anders moet je eens de search gebruiken en op tuners zoeken ..
 
puchforum zijn ze niet serieus , ik werd er op 1 of andere manier afgekicked , ze denken allemaal dat ze minstens ingenieur zijn daar.... :rolleyes:
 
Back
Top