50 evo pijp

*Vonk-zip*

Well-Known Member
ik kan een 50 evo pijp kope nieuwe voor 180 euro,
maar mijn vraag is gaat dat een beetje op std pia cil
en moet ik me bok verwijderen

gaat op een piaggio zip sp 2000


grts vonk
 
Advertisement - register to remove this

ik had al eerder deze vraage gesteld toen zij jij ook tegen mij dat het wel goed rijd maar voor hoelang, maar ik hoorde van een jongen uit de buurt dat die 50 evo pijp te koop was voor maar 180 euro en dat sprak me wel aan
 
paulus 88 said:
t zal een hele hoop toertjes gaan draaien. en 180 euro is niet zo goedkoop hoor voor een 2e hands evo 50 uitlaat


Hij zegt dat ie nieuw is ;)

maar OT:

Dit loopt heel goed, ongeveer net als een For Race @ stdt pia cil.

Jonge uit me buurt, ree ook met EVO 50 @ stdt cil, icm 17.5, hebo vario, hebo koppeling
Liep mij iets TE t.o stdt cilinder, draait erg veel toeren,
Maar reken er maar op, dat je veel vermogen kan bereiken met de goede afstelling ;)
 
evo50 uitlaat @ std cilinder rijd zeer goed op mijn teller 95 maar trok neit zow goed omdat ik niet had afgesteld om dat tog 5 dagen later mijn cilinder er ook op kwam. met goede afstelling zal het wel voor uitkomen.
 
die van mij ging met 21mm , polini vario en polini uitlaat erg goed (zip sp) , alleen draaide toch wel teveel toeren voor std cilinder , ik raad het dan ook niet aan voor op straat zomaar.. was wel leuk , autowheelie , en liep net 100 op de teller maar is echt niet goed voor de cilinder etc..

tis er gewoon niet voor gemaakt..

bok verwijderen weet ik niet meer , dacht dat die er nog gewoon onderzat maar het is al weer lang geleden :P , en de sfera waar ik m op had daarvoor zat alleen zijstander op...

ik zou het persoonlijk niet doen iig , 180 euro is opzich niet veel voor een nieuwe uitlaat maar denk dat het zonde is van het geld
 
Back
Top