een 4t is nou eenmaal veel lastiger snel te maken dan een 2t er zijn wel mogelijkheden voor ik heb namelijk zelf ook een zip 4t 50
je kan onder andere:
malossi nokkenas of naraku maar naraku schijnt sneller te breken
Malossi torque driver en volledige koppeling (de delta clutch variant van malossi of een andere verstelbare koppeling)
Daarnaast zou ik geen 6,1g rollen in je zip zetten aangezien de standaard al 6,5g is en de malossi vario een sport vario is en er dus soort van word gezegd dat je al bijna 1 gram hoger moet gaan in rollen als je de malosso multivar heb ik heb dit echter niet gedaan en de 6,5g gehouden maar naar mijn ervaring is de 6,1g veel ste licht.
grotere sproeier wil ook nog wel helpen met trekkracht ik heb r nu een sproeiertje 82 in zitten vanwege de nokas maar als je je sproeier vervangt ff een tippie niet in 1x van bijv sproeiertje 75 naar 82 gaan dan krijgt die ineens heel veel benzine (dat had ik toen verzoop die) koop een sproeier kitje en bouw het rustig aan op en kijk wat voor jou het beste rijd.
mocht je nou ecdht meer trekkracht willen dan moet je toch echt naar een 80cc gaan kijken, want met en std cilinder en 4t kom je niet heel ver ookal is mijn top op teller nu 75 met std cilinder veel succes!