This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4e race SOBW 8 mei in Arkel

Originally posted by Lennox
extreem toffe helm heeft die nr 2 moet ik zeggen
je kan ook niet alles tegen hebben, maar mijn helm gaat vetter worden 8)


Ja ja ja jaa, komt goed, de stijgende lijn zit erin
 
Ik heb foto's gemaakt...


Een gedeelte van de crew voor vertrek.


Het onderonsje van Mol en Joël.


De tent...




Groepsfoto's featuring:
-Ramey
-Johan Draaijer
-Tonny Draaijer
-Fabian
-GP
-Fred
-Niels
-Rodney
-Tinne
-Mol
-Niels
-Jeffrey
-Pronk
-Bami
-Balk
-Eddie
-Joël
-Gast uit Zoetermeer
-De "broer" van EGT
-EGT



Bamie vlak voor hij weggesmoked wordt door een Neo's
 
Owwwwwkeej dan, heb iets van 200 foto's..nu nog ff omtoveren naar gangbare maatjes

En big up voor Lee Towers......ik bedoel Creep.....ehhhmmm Leroy...he did it his wayyyyyyyyy
 
Ik heb er vandaag echt niks aan toe te voegen. De race was leuk om naar te kijken. Paul gaat gewoon te hard en de foto's van Jorick O-) ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.
 
nou nou het was me weer wat. ik ben lekker begonnen vanaf een 15e startplek wat wederom progressie was. Na dit keer wel wakker te zijn bij de start achter vriend dani aangegaan. geleidelijk met dani mee gereden maar kon het niet meer bijbenen waardoor ik vervolgens een plek weggaf aan jan willem korten. door een valpartij van deze zat ik weer achter dani. na passeren van ge en kervin :W geprobeerd ( !! ) aan te haken en mezelf toch weer iets toe kunnen rijden naar mijn voorganger. maar helaas na bordje LR ging kleck op z'n bek.
gelukkig geen positie moeten inleveren maar na 1 bocht verder op moeten geven door gescheurde benzine slang door het schuivertje. . maar zeker weer een leuke dag en weer wat ervaring opgedaan in de topscooter.
 
Last edited:
nou nou het was me weer wat. Ik ben wat minder lekker begonnen vanaf een 21e plaats. Bleef bij de start staan omdat de scooter niet van zijn plek wilde. Maar kon gelukkig snel weer naar de groep rijden. Na een kort gevecht met Thijs Jan en Alfons eenzaam naar een 15e eindplek gereden. Maar gelukkig de 4e finish op rij behaald.
 
vergeet mijn medeleven te tonen voor niels zijn diskwalificatie.
en dani bedankt voor het meesleuren van die vervelende kleck
 
jah was eeen zeer leuk dagje.
Kervin gefeliciteerd met je 2de plaats! erg netjes!
In de std a vond ik het gevecht tussen van Nies en Freddy koopmans wel mooi... Op naar Valkerswaard..!
 
T was helemaal nix vandaag Sim-pel.

Kerv, nog gefeliciteerd. Echt vetjes:W

Gelukkig was het wel weer gezellig zoals altijd, dus op naar een beter resultaat......

p.s. Ramey, erg vette foto's
 
Last edited:
wat een dagje weer... begon lekker, netjes optijd aanwezig en we hadden een mooie plek op het circuit, na nog even wat gesleuteld te hebben was ik weer klaar voor het racen. De trainig lekker rustig aan gedaan ivm nieuwe zuiger, toen steeds meer gaan knallen maar de scooter wou niet echt meewerken. Ik ben eraf gegaan om wat te sleutelen en met de oneven groep mee gaan rijden, wat toen wel lekker ging. Wat misschien iets TE lekker ging want toen ik na afloop van de training van het circuit afging kreek ik van kenny te horen dat ik gediskalificeert was omdat ik iemand had ingehaald onder gele vlag, stom natuurlijk... daar ging al mn voorafgaande werk en geld van de week ervoor, erg balen.

Toen me maar gelijk omgekleed en me in de rest van het feest gebruis gestort... kwali werd gereden, waarna koen in de sloot was beland naar een crash... Druk sleutelen geblazen dus. Toen op dat moment ook Bami kwam aankloppen of hij niet op mijn racer mocht knallen omdat het blok van zn racer doormidden gebroken was. Na enig overleg zijn we de scooter klaar gaan maken voor de wedstrijd. Aangezien hij in de B groep reed en een best snelle scooter tot zijn beschikking had zat het er best dus weleens in dat hij 1e kon worden. Ik heb echt genoten van de wedstrijd, hij is ook 1e geworden waar ik toch eigenlijk wel een beetje trots op ben.

al met al, flink balen omdat ik zelf niet kon rijden maar toch een leuke dag gehad

bij deze wil ik iedereen bedanken die met me meegeleefd hebben en tevens heb ik ook zo mn medeleven voor onze kleckie die er in de laatste ronde ook mee moest ophouden terwijl hij op een mooie 9e plek lag. Heel jammer, maar dat is racen...

oioi, nu eerst een biertje jongens.