This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

48 cilinder

Originally posted by funk-master
tis vast geen v blok 0? majah boeie lijkt wel vet!
moet je toch beter kijken
de bovenste zie je 24 cilinders, als er 48 zijn neem ik aan dat er ook 24 aan de andere kant staan, en dan vind ik dat ze in een V staan

Hoe wil je ooit t stuur beetpakken (en uberhaupt sturen) :? Die motor is veel te lang!

oeps kd8 dat je het pas een V mocht noemen als ze in een bepaalde hoek stonden, foutje dus 0?

die zijn gewoon echt,
waarom zullen er geen gekke op de wereld rond lopen die het leuk vinden om het zo te maken.
ik heb wel eens gekkere dingen gezien

lijkt me niet gesoept anders vind ik die persoon een ubersoepper.

check maar hoe die bougiekabels zitten, bij elke cilinder anders, en het zadel zit scheetjebeef...

hoe wou zn homo by ut stuur komen? En als ie er al bij kan komen, beter neem je niet een scherpe bocht ...

Maja.. ik verveel me ook wel iz, maar sommige mensen weten niet van ophouden :S:S.... ga gewoon p0rn downloaden als je je verveelt snap je!? Maja.. ik dwaal weer iz af

Mjah die 48er het lijkt inderdaad doelloos. Optie van cardan as werd geopperd (net zoals bmw) maar das niet duidelijk te zien op de foto en bovendien mocht het wel zo zijn dan ist wel erg fragiel voor 12000 cc

hij is cker bruut! En echt niet gesoept, check dan die pics, ze kloppen van elke hoek. Zeker leuk gebouwd