This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

48 cilinder

hij is wle een beetje nep volgens mij, aangezien er geen aandrijving is naar het achterwiel. hij zal ook wel geen versnellingsbak hebben, en boven het achterwiel zit 1 expansiepijp.

Ik weet niet, het lijkt erop alsof is cardan-as aandrijving heeft. Alle cilinder komen wel uit op 1 van de 2 uitlaten ook....dus het zou best kunnen.

Ik vraag me af of dat soepel rijd.
Hoe krijg je die ontsteking goed getimed.
En ook moet je bij zoveel cilinders ervoor zorgen dat alles goed gebalanceerd is anders loopt het je geheid in puin.

Maar het ziet er zeker über uit.

Alsof je daar op kunt rijden met dat frame :|. Je trekt het meteen krom en de spaken vliegen je natuurlijk om je oren...

zal het dan ook echt lopen? Lijkt me wel meer voor de show maar OMG als het loopt dat geluid dan ff gassen vrrroem

Originally posted by frank
Goh ...de betweters zijn ook weer geariveerd
Goh ...de commentaargever is ook weer geariveerd

Ik denk niet dat je een Wheelie kunt realiseren met dat ding, is veel te zwaar.
Het frame trekt denkik niet krom en ook de wielen houden het wel, die cilinders zullen niet bom veel vermogen leveren met zijn allen.

Jah dat lijkt wel erg heh! Die andere foto's zien er wel realistischer uit, van andere hoeken.

Originally posted by |Roy|
Jah dat lijkt wel erg heh! Die andere foto's zien er wel realistischer uit, van andere hoeken.
ze zijn allemaal gesoept, duidelijk te zien
wel leuk gedaan btw, woei een V48