This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

3 doden zeewolde

mvanwinsen5 said:
nu weer 5 doden in zeewolde alleen nu omgekomen met de auto :S

zullen wel als idioten hebben gereden !

oordeel nou niet over iets waar je niks van af weet.
was je erbij? nee.. dus reageer ook dan gewoon normaal
 
AscH said:
STFU, respectloze idioot :|


rot op kerel .... doe ff niet zo TOF, wie zegt dat ik geen respect heb ? heb idd geen respect voor ze als ze als idioten hebben gereden ... hadden ook onschuldige mensen gewond of gedood kunnen raken ! verder leef ik echt wel mee met de nabestaande.
 
het enige wat ik hiermee wou zeggen is dat er wel verdomde veel jonge mensen omkomen bij verkeer ongelukken! en al helemaal in zeewolde. Dus doe nou niet alsof ik respectloos ben want dat slaat natuurlijk nergens op.
 
mvanwinsen5 said:
rot op kerel .... doe ff niet zo TOF, wie zegt dat ik geen respect heb ? heb idd geen respect voor ze als ze als idioten hebben gereden ... hadden ook onschuldige mensen gewond of gedood kunnen raken ! verder leef ik echt wel mee met de nabestaande.

Ik doe niet tof, jij zet een respectloze opmerking hier neer kan je reacties op verwachten.

En waar bazeer jij op dat ze als idioten hebben gereden?! Er is niks bewezen waarom dat nou is gebeurd. Het had net zo goed een klapband oid kunnen zijn.
Dus geen voorbarige conclusies.
 
als je de plek van het ongeluk hebt gezien lijkt me niet onwaarschijnlijk als het zacht gegaan zou zijn. Daarnaast weet iedereen hoe een grote groep rijdt in een auto tijdens het uitgaan. Maar ja, onderzoek zal het wel duidelijk maken.
 
Leuk, stel dat jouw ouders omkomen en ik weet dat je vader houdt van lekker doorrijden, ga ik dat toch ook niet zeggen ... beeld je je dat gevoel eens in als dat zou gebeuren, en denk dan nog es na over wat je gezegd hebt man!
 
hebo-aeroxje said:
Leuk, stel dat jouw ouders omkomen en ik weet dat je vader houdt van lekker doorrijden, ga ik dat toch ook niet zeggen ... beeld je je dat gevoel eens in als dat zou gebeuren, en denk dan nog es na over wat je gezegd hebt man!


X2

Dude "vanwinsen" beter ga je beter lopen kloten op fok.nl ofzo, waar iedereen direct zijn mening heeft, en er alles van afweet aan de hand van het nieuws :L

Het is duidelijk dat jij nog nooit een sterfgeval oid door een ongeluk hebt meegemaakt met die stomme onzinige "ze zullen wel te hard gereden hebben" mening van je.
 
je mag ze best idioten noemen, als ze te hard hebben gereden en ongeluk hebben gekregen, maar niet als ze overleden zijn...
dan kan je keren en draaien maar dat is gewoon niet respetvol...
 
Nogmaals voor diegene die NIET kunnen lezen, ik ben zeker niet respectloos. Toevallig kende ik bjorn en fabian persoonlijk.

- Cirox, slaat natuurlijk nergens op wat je zegt!
- hebo-aeroxje, een vergelijking die ook nergens op slaat. Ik neem aan dat je ouders wijs en oud genoeg zijn om te snappen dat je op sommige stukken gewoon niet hard kan rijden en daarheeft een jong iemand vaak geen benul van. Daarnaast zaten ze met 5 man in een auto en hadden natuurlijk het een en ander gedronken (behalve bestuurder als het goed is) dan is er veel lawaai en lopen ze onderling te rotzooien met elkaar. Dit zal echt niet snel gebeuren bij een ouder stel. Ik spreek uit ervaring, als je net je rijbewijs hebt en je bent jong rijdt je graag hard en wil je stoer doen voor je vrienden en wordt er veel geouwehoert tijdens een rit en al helemaal als ze zo ver moeten rijden. Ik was vroeger net zo. Wat ik hier dus duidelijk probeer te maken is dat het gewoon opvalt dat bijna altijd jongeren het slachtoffer zijn bij een dodelijk ongeval.

Maar laat 1 ding duidelijk zijn; dat woord idioten vergeet maar en hou nou eens op met dat gezeik dat ik niet respect heb !!!
 
Last edited:
als jij ze zelf kent, waarom zou je dan zeggen dat het idioten zijn?
onderling zou je best kunnen zeggen dat het idioten zijn enzovoort, maar als je op het forum, dus in het 'publiek' gaat zeggen dat ze als idioten hebben gereden, gaat dat natuurlijk nergens over, er zijn ook nog wel andere mensen zoals Asch die ze alle 5 kent...

maarja ik weet wel dat je wel respect toont, maar als je zoiets zegt dan komt dat nogal anders over op ons snap je...
en ik loop ook alleen maar te 'zeuren' aangezien dit allemaal in directe omgeving van mij gebeurt en de rest van harderwijk/zeewolde..

maar nog 1 ding, de dingen die wij zeggen, dat slaat wel ergens op, aangezien 'wij' allemaal de mening dragen die jij niet draagt...
 
vanwinssen...ik snap je reactie wel maar ik snap de reactie ook van de andere mensen. Ik heb gister de stille tocht meegelopen en vondt het allemaal erg indrukwekkend 2 personen wonen hier achter mij en een andere jongen ging ik vaak samen mee naar school. Ik vind het echt zwaar klote van het ongeluk en bevat het allemaal nog niet helemaal. En jou reactie's komen dan aardig lomp over terwijl je het misschien niet helemaal zo bedoelt. En tjah dat er wel eens te hard word gereden door jongeren is een feit. Maar om dan meteen gevoelloos te zeggen dat ze als een stel idioten hebben gereden vind ik inderdaad een beetje respectloos. Er gebeuren daar heel veel ongelukken dus het zal ook idd wel een rotpunt zijn...Bovendien een hele avond uitgaan je bent moe je schat een bocht verkeerd in en het is zo gebeurd...Dus iedereen die niet weet wat er gebeurd is (lees: iedereen dus) Wil die alsjeblieft geen voorbarige conclusie's trekken m.b.t tot het ongeval? Dankje wel voor jullie medeleven.
 
Ik heb gister ook de tocht meegelopen...het heeft me toch wel zwaar aan het denken gezet over hoe kostbaar het leven is. Ik kende ze allemaal van gezicht en 3 mensen persoonlijk. Gelukkig voor mij niet heel persoonlijk...
En tot mijn spijt hoorde ik vanmiddag op het radio nieuws dat ze idd te hard hebben gereden. Jammer dat het zo moet gebeuren....

Maar denk nou zelf eens na hoevaak je wel niet met de auto harder dan de ADVIESsnelheid door een bocht gaat. Dat is ook 9 van de 10x het geval....

Het is iig te erg dat dit moest gebeuren.....
 
Okay, nieuws ook gehoord. Uit technisch onderzoek is gebleken dat de bestuurder te hard reed.

Ok wat moet ik nou denken? Aan de ene kant is het zonde van de jonge levens, maar tóch zoals in velen gevallen (dit is de 1e niet en zal zeker de laatste niet zijn) is het weer eigen schuld.

Zo zinloos jezelf je van het leven beroven.

Natuurlijk kan je gaan gissen: kwamen terug uit duitsland van uitgaan, ZAL wel te hard hebben gereden, ZAL wel alcohol op hebben....

Maar toch weer, door jonge mensen (bestuurder in dit geval, al dan niet opgejut door vrienden) die dacht immortaal en/of Schumacher te zijn.

Het is wachten op het volgende ongeluk.
 
Ach ja snelheid is 50 daaro...niet heel gek als je moe bent je schat in dat je op de andere snelweg zit en dan met 100 o.i.d een haakse bocht tegenkomt.
 
Ik vind het nogal nutteloos dat ze uberhaubt onderzoek doen, naar hoe hard ze hebben gereden enzo, lekker fijn voor die familie om te weten dat het hun eigen schuld was, niemand heeft er toch meer wat aan nu..
 
Volgens mij zijn zulke onderzoeken eigenlijk altijd verplicht. Onderzoeken naar alcohol is altijd op verzoek ofzo. Correct me if i'm wrong

Verder ben ik het met Lennard eens...
 
Ik hoorde op de radio ook nog iets over een verkeersbord dat verkeerd stond ofzo??? Dat ze dan in de war waren geraakt en de verkeerde weg hebben genomen.

Iemand de hier wat meer over weet??
 
Zo iets hoorde ik ook. Het schijnt dat daar wegwerkzaamheden zijn en daardoor lijkt het alsof je richting amersfoort zit en dat is een lang recht stuk weg waar je 120 mag. Als je denkt dat je op die weg zit en 120 rijd en dan plots zulke scherpe bochten tegen komt...dan is het natuurlijk snel gebeurd.