This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2x 50cc AC , evo50 en Stage6 50

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
omdat ik gestopt ben met racen en ik dus niks meer met deze cilinders doe verkoop ik ze.

De evo50 cilinder heeft 2 wedstrijden gereden en wat trainingen , de cilinder is aangepast uiteraard , de kop is ook aangepast , er passen eventueel nu ook MHR koppen etc. op. de Polini kop en zuiger zitten er bij incl 1 voetpakking en koppakking.

fotos:









deze set mag weg voor 75 euro.

De stage6 50cc heb ik alleen maar mee getest , dus maar een paar kilometer (was ook reserve cilinder), dit met een MHR zuiger waarop de cilinder op aangepast is. de zuiger die er bij zit is de std stage6 zuiger die erbij hoort (alleen stationiar gedraait!!) en de kop is ook van stage6 (aangepast voor o-ring), de cilinder heeft gelopen met een MHR kop. dus het beste zal ie lopen met een MHR kop en zuiger (liefste team zuiger) maar met deze zuiger en kop zal het zeer zeker niet stilstaan

de cilinder liep behoorlijk met een 14mm en evo50 uitlaat etc. , super cilindertje gewoon.

foto's :










mag weg voor 65 euro.
 
Status
Not open for further replies.